Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met Asus eee pc 701 toetsenbord heLPP!

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem als ik de asus opstart en mijn wachtwoord in wil voeren zegt die steeds cap lock, ook kan die geen getallen meer invoeren en bepaalde letters. Zo te zien is de functie van het hele toetsenbord veranderd, nu ben ik wel via veilige modus op het bureau blad kunnen komen. Wat moet ik nu doen om dit probleem te verhelpen?

En
u en q pakt die niet

l = 3
k=2
j=1

Van a tot h tiept die goed kleine letters

ETC

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2009 18:51 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT :)

Heb je numlock toevallig aanstaan?

Ga eerst zelf eens aan de slag om het probleem op te lossen, wat doet het ding in een commandprompt (van DOS, Linux of net welk OS je zou willen). Doet een extern keyboard hetzelfde?

Ik ga dit topic in elk geval sluiten, het heeft namelijk niets met PMG vandoen, maar zonder te weten of dit een software of hardwareissue is wordt verplaatsen lastig. Daarnaast verwachten we sowieso dat je zelf wat meer inzet toont door eerst bovenstaande dingen eens te bekijken. Mocht je dat gedaan hebben en dan nog steeds tegen problemen aanlopen kun je een nieuw topic openen op de juist plaats, maar geef dan wel aan wat je precies hebt gedaan :)
Daarbij hoef je echt geen heLPP! oid in je titel te zetten, iedereen heeft hulp nodig en je topic wordt heus wel gelezen :)

Dit topic is gesloten.