nieuwe laptop maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

• Baass
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 20:14
Hallo,

Ik wil een nieuwe laptop kopen. Maar ik weet zelf niet welke nu vroeg ik me af of jullie mij een beetje op weg kunnen helpen!?

(ik zat zelf te denken aan een Toshiba of HP)

wat moet er bij mij absoluut opzitten?

* Windows 7
* Rond de 4 gb (hoeft niet persee maar zou wel fijn zijn )
* videokaart als het maar een goeie is =p heb niet echt een voorkeur
* Bleutooth
* dvd brander (indien ze er zijn die ook blue ray kan branden)
* inch 17 (mag ook 15,4 )

Prijs rond de € 1399,99 (max)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Stap 1: Duidelijk eisen formuleren
Stap 2: Je verdiepen in de technische specificaties
Stap 3: Pricewatch gebruiken
Stap 4: Ervaringen zoeken
Stap 5: Mening vormen
En daarna kan je hier extra hulp vragen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ietwat eigen inzet mag ook wel, begin eens bij [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:23
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.