Welke online shooter hosten?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Momenteel hebben een aantal GoTers en ik een aantal cstrike en left 4 dead servers gehost en aangezien we er zo veel lol in hebben willen we graag nog een dedicated server inrichten met wat andere games.

Omdat ik zelf niet meer zo'n gamer ben, ben ik benieuwd of iemand hier mij kan vertellen welke games we het beste kunnen gaan hosten? Niet om wat mee te verdienen.. maar om samen met diverse andere GoTers/Nederlandsers gezellig te kunnen gamen.

Onze insteek was om de nieuwe Call of Duty te hosten, maar dat zit er helaas niet in :(

Ik noem hierbij onze community naam niet, simpelweg omdat ik geen reclame wil maken.. maar opzoek ben naar wat onafhankelijk advies van de gamers hier :)

Er zijn hier zo veel game topics dat ik de bomen niet meer door het bos zie..

Ik hoop dat dit topic door de beugel kan en of jullie ons opweg kunnen helpen met wat leuke community vriendelijke shooters?

Ik zat persoonlijk te denken aan de battlefield genre.. maar ik weet niet of dit nog populair is en in hoeverre hier niet al te veel NL servers van zijn?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Team Fortress 2 is nog steeds 1 van de meest gespeelde online shooters volgens XFire, dus daar is altijd wel vraag naar wat extra leuke nederlandse servers.

Battlefield 1943, mischien voor in de toekomst, huidig weet ik niet of dit mogelijk is met Battlefield heroes...

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:14

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Descriptor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:08:
Team Fortress 2 is nog steeds 1 van de meest gespeelde online shooters volgens XFire, dus daar is altijd wel vraag naar wat extra leuke nederlandse servers.

Battlefield 1943, mischien voor in de toekomst, huidig weet ik niet of dit mogelijk is met Battlefield heroes...
Tsja, voor de GoT-ers is er al www.teamfortress.be Loopt als een tiet eigenlijk, maar ik heb ook geprobeerd zelf een TF 2 server op te zetten. Loopt allemaal niet zo heel lekker helaas tenzij je een goede insteek hebt met plugins of een userbase vanuit GoT

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Battlefield 2, vindt ik. Misschien een wat oudere game maar nog steeds erg leuk. Met Battlefield Heroes kun je ook Dedicated servers hosten, maar jammer daarvan is dat de meeste BFH spelers matchmaking gebruiken.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Notna schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:10:
[...]

Tsja, voor de GoT-ers is er al www.teamfortress.be Loopt als een tiet eigenlijk, maar ik heb ook geprobeerd zelf een TF 2 server op te zetten. Loopt allemaal niet zo heel lekker helaas tenzij je een goede insteek hebt met plugins of een userbase vanuit GoT
Klopt je hebt dan wel de public en warserver van Neusbeer, maar verder (naar mijn mening) zijn er nog niet echt veel goede nederlandse/belgische tf2 servers.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Operation 7 of urban terror.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:14

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Descriptor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:15:
[...]

Klopt je hebt dan wel de public en warserver van Neusbeer, maar verder (naar mijn mening) zijn er nog niet echt veel goede nederlandse/belgische tf2 servers.
Psst, is van Brainstorm :P Neus is maar een zielige onderdaan

Verder ben ik het met je eens hoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 25-10-2009 19:20 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:56
cod4/cod5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Modern Warfare

MW2 heeft helaas geen dedicated servers :(

[ Voor 62% gewijzigd door Horizons op 25-10-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Compizfox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:13:
Battlefield 2, vindt ik. Misschien een wat oudere game maar nog steeds erg leuk. Met Battlefield Heroes kun je ook Dedicated servers hosten, maar jammer daarvan is dat de meeste BFH spelers matchmaking gebruiken.
Je kan geen dedicated servers hiervoor hosten - wel huren bij de 8 Ranked Providers.

@topicstarter: waarom host je niet de games die je zelf speelt of hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Descriptor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:15:
[...]

Team fortress is geen slecht idee.. maar even kijken of ik inderdaad iemand kan vinden die daar verstand van heeft.. heb het spel zelf niet :)
Stewie! schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:56:
[...]

Je kan geen dedicated servers hiervoor hosten - wel huren bij de 8 Ranked Providers.
Dat is jammer.. wel de oude battlefield versies (2?) geloof ik?
@topicstarter: waarom host je niet de games die je zelf speelt of hebt?
Ik speel zelf nog weinig games.. af en toe een potje cstrike..en dat was het ;) Heb er meer lol in om voor andere mensen een community + hardware te hosten, maar heb geen idee wat ik naast cstrike zou kunnen hosten om wat meer spelers te trekken.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Als je een goede COD4 server host met goede moderatie die streng optreedt tegen eventuele zielig spelende personen, dan zit je server waarschijnlijk altijd wel redelijk vol. Blijft natuurlijk de vraag hoeveel COD4 spelers er gaan switchen (naar MW2) en hoeveel er blijven zitten.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Dutch Lion schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:34:
Als je een goede COD4 server host met goede moderatie die streng optreedt tegen eventuele zielig spelende personen, dan zit je server waarschijnlijk altijd wel redelijk vol. Blijft natuurlijk de vraag hoeveel COD4 spelers er gaan switchen (naar MW2) en hoeveel er blijven zitten.
misschien een leuke ranked hardcore S&D server :)

en er zullen altijd spelers blijven haken, kijk maar naar Quake 3 op Quake 4, CoD2 op CoD5 of 1.6 op source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Ik draai op dit moment een ranked mixed HC CoD4 server. Kunnen de tweakers zo intrekken. Waarschijnlijk dan wel een paar extra admins nodig ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Abbadon321 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:58:
[...]

misschien een leuke ranked hardcore S&D server :)

en er zullen altijd spelers blijven haken, kijk maar naar Quake 3 op Quake 4, CoD2 op CoD5 of 1.6 op source.
Goed punt, denk dat ik maar is cod4 + battlefield ga hosten dan.. jammer dat de laatste cod dit niet toelaat.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:13
cod2 server lekker ouderwets knallen
Pagina: 1