Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Jongens

Ik zit gewoon muurvast. Probeer mijn samsung galaxy te poorten met mijn pc om adb te kunnen gebruiken...maar mijn het device wordt niet herkend...uiteraard wordt ie gezien als een Usb mass storage, maar verder in device manager onder other devices wordt ie gezien als unknown device met een gele uitroep teken. Nu heb ik vervolgens geprobeerd de driver te updaten met de android_usb.inf uit de usb drivers folder uit android sdk 1.5....maar dat wordt niet gezien als een driver software.....

Wie weet hier raad mee

Groetjes
Yassin

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
welke widows heb je, 2000?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En wat zei Google? Wat heb je verder al geprobeerd?

Verwijderd

Je moet USBDeview downloaden (even Googlen) en dan al je Android related devices verwijderen.
Telefoon opnieuw inpluggen, en dan nog eens de driver installeren.

Ik was zelf ook tegen dat probleem aangelopen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Jongens,

Allereerst bedankt voor je reacties.

Rod,

hmm ik heb eigenlijk van alles geprobeerd...maar mijn toestel blijft een unknown device.

Jeffjuh

Ja dat heb ik ook al gedaan, moet zeggen een handig tooltje...maar mijn probleem is dat windows de android_usb_inf file niet als driver software ziet!!!

Gr
Yassin

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:25:
hmm ik heb eigenlijk van alles geprobeerd...maar mijn toestel blijft een unknown device.
Vertel dan even wat je precies hebt geprobeerd..
Straks dragen wij oplossingen aan die niet werken, omdat je ze al geprobeerd hebt, maar wij het niet weten.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:47
Ik heb ook grote problemen gehad om USB goed aan de praat te krijgen voor mijn G1.

Nadat ik onderstaande gedaan had, alle hidden devices gedelete en weer de driver opnieuw geinstalleerd werkt het weer perfect.
Right-click My Computer and select Properties

Click on the Advanced tab

Click on Environment Variables

Below the bottom Environment Variables window pane (System Variables), click on New

For Variable Name, enter devmgr_show_nonpresent_devices

For Variable Value, enter 1

Click OK to close Environment Variables and OK again to close System Properties

Now that you have created this entry, when you open Device Manager, you can click on View and then select Show hidden devices from the menu. You can identify the hidden devices by their grayed-out icons.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Jongens,

Erg bedankt voor jullie reacties...

In elk geval heb ik goed nieuws voor mezelf....ik heb het voor mekaar gekregen....ben even opnieuw begonnen en heb uiteindelijk ook de goeie inf file gebruikt....(ik had op een gegegeven moment zoveel gedownload)....

Anyway we kunnen weer verder

In elk geval bedankt

Grt
Yassin
Pagina: 1