Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Volledige pre-load forceren

Pagina: 1
Acties:

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Hallo allemaal,

Het viel me op (net paneeltje in firebug waar je kan zien hoe snel en wanneer resources geladen worden) dat een rollover-background image pas geladen wordt als het nodig is (dus bij de hover). Is het mogelijk dit te forceren zodat alle images en css etc volledig geladen is? Een of andere header misschien?

Thanks!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wat o wat vond u niet met Google?

[ Voor 27% gewijzigd door Snake op 25-10-2009 15:20 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:31

Cassettebandje

SA-C90 TDK

img tag in je hoofdpagina invoegen met een size van 0 bij 0 pixels? Dan laadt je browser hem mee met de pagina en staat het plaatje al in de cache. Als hij dan als hover nodig is dan wordt het plaatje uit de cache gehaald ipv dan pas gedownload.

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
ummm ja daar wist ik van ja maar ik vergat dus te melden: Zonder javascript, want als ik voor elk css elemnt dat ik toevoeg weer moet gaan lopen coden doe ik meer kwaad dan goed. En ook geen images uit het scherm plaatsen enzo. Er moet toch wel iets van een header zijn die dat doet?

@springuing het gaat om css images

[ Voor 12% gewijzigd door Garma op 25-10-2009 15:24 ]

Verwijderd

Ik los het via deze manier op;

Afbeeldingslocatie: http://www.gidos-screamers.be/beta/_images/draft/item_menu.gif

De afbeelding laat ik dan verspringen met volgende css code

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
#menu a { background-image:url(../_images/draft/item_menu.gif); background-repeat:no-repeat; }
#menu a { background-position:0px 0px; }
#menu a:hover   { background-position:-110px 0px; }
#menu a:visited { background-position:-220px 0px; }