Met mastercard kopen bij Amazon.co.uk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06 21:20
Beste mensen,

Ik probeer iets te kopen bij Amazon.co.uk, maar daarvoor heb je dus een creditcard nodig. Zelf heb ik niet zo'n creditcard, maar mijn vader wel. Als ik echter zijn gegevens invoer bij het betaal overzicht en het nummer dat voorop de kaart staat, krijg ik later een mailtje terug dat het betalen niet gelukt is en dat ik iets moet wijzigen. Op google heb ik gezocht en op fora, maar kan het antwoord niet vinden. Daarom de vraag of jullie toevallig weten hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:41

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Blijkbaar klopt er iets niet.. Heb je het nummer goed overgenomen, heb je de naam goed overgenomen, en de security code ook (3 cijfers achterop)?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

theroach schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:58:
krijg ik later een mailtje terug dat het betalen niet gelukt is en dat ik iets moet wijzigen.
Als je nu eens zegt wat je moet wijzigen? Kopieer die tekst uit de email. Vraag je vader om je te helpen (hij weet toch dat je de kaart gebruik?).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
Inderdaad, de naam moet exact hetzelfde zijn als hoe het op de creditcard staat, is dit niet hetzelfde dan wordt het simpelweg geweigerd.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
Ow de security code heb ik nog niet gedaan, maar het nummer is 16 cijfers, moet ik dan de 3 cijfers er nog achter plaatsen of ergens anders, want zie er niet echt ruimte voor om in te vullen. Er staat wel issuenumber, maar dat is voor maestro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

theroach schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:04:
Ow de security code heb ik nog niet gedaan, maar het nummer is 12 cijfers, moet ik dan de 3 cijfers er nog achter plaatsen of ergens anders, want zie er niet echt ruimte voor om in te vullen. Er staat wel issuenumber, maar dat is voor maestro...
12 cijfers? Een credit card nummer is 16 cijfer, in groepen van 4. Kijk op de kaart.

Als je niet weet wat je doet (en daar lijkt het erg op), dan kun je beter stoppen, want de kans is aanwezig dat na een paar foutieve betalingen de kaart geblokkeerd wordt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:27
Misschien dat ze nu vragen om een wachtwoord te bedenken? Ik had het laatst ook bij een creditcard betaling en dit schijnt nieuw te zijn...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

YoshiBignose schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:10:
Misschien dat ze nu vragen om een wachtwoord te bedenken? Ik had het laatst ook bij een creditcard betaling en dit schijnt nieuw te zijn...
Klopt, je hebt dingen als Verified by VISA, en Mastercard heeft iets vergelijkbaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:41

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bij Amazon niet. Heb zelf ook een MasterCard, en de enige gegevens die ik in hoef te voeren zijn 1) creditcardnummer 2) naam houder 3) securitycode

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
Ik krijg geen scherm voor een wachtwoord ofzo. Heb de gegevens van de creditcard gewoon overgenomen (16 cijfers en naam van me pa en expiration date) en wacht nog wel even af. Heb alleen de security code dus niet gebruikt, want heb geen idee waar ik dat moet neerzetten... Als ik foutmelding krijg zet ik het wel even hier neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:58

Wildfire

Joy to the world!

theroach schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:14:
Ik krijg geen scherm voor een wachtwoord ofzo. Heb de gegevens van de creditcard gewoon overgenomen (16 cijfers en naam van me pa en expiration date) en wacht nog wel even af. Heb alleen de security code dus niet gebruikt, want heb geen idee waar ik dat moet neerzetten... Als ik foutmelding krijg zet ik het wel even hier neer.
De security code wordt ook vaak CVC genoemd. Mastercard werkt trouwens probleemloos bij Amazon.co.uk, ik heb zelf een Mastercard en bestel er al jaren. Toevallig zelfs vanochtend nog een bestelling geplaatst :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:27
theroach schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:14:
Ik snap niet dat je niet weet wat het is... als je iets niet invult dan krijg je snel genoeg een foutmelding. Pas nadat je alles hebt ingevuld staat er iets van ORDER ACCEPTED ofzo en dan is het klaar. Wat kan er nou fout gaan 8)7

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 10:48
Het probleem lag bij mij toendertijd aan de postcode, heb besteld met de CC van mijn broer op eigen adres, wat je moet doen is (als ik mij goed herinner) de invoice (de bon) op naam van je vader zetten, dan komt de betaling met de bon overeen en het shipping adress op je eigen naam.

En indien je nog thuis woont gewoon alles op naam van je vader :) dan komt alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Misschien staat er gewoon niet genoeg geld op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:58

Wildfire

Joy to the world!

Megamind schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:54:
Misschien staat er gewoon niet genoeg geld op ;)
Met een creditcard kan dat natuurlijk niet, het enige wat mogelijk is dat de limiet is overschreden. Met een debitcard daarentegen kan het wel dat er niet genoeg geld op staat.

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 27-10-2009 07:54 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Ik had dit probleem ook 1 week geleden. Nu bleek dat m'n vader een nieuwe CC toegestuurd had moeten krijgen toen hij een nieuwe pin kreeg. Dit was niet gebeurd, de oude CC was echter wel gewoon geblokkeerd. Dit was bij ING, miss ligt het daaraan, m'n vader krijgt als het goed is nu een nieuwe toegestuurd. Met een andere CC kon ik meteen betalen.
Pagina: 1