Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ti_Uhl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09-2012
Heeft er iemand al geprobeerd of een palm pre werkt in Belgie of Nederland ? Ik zie namelijk dat je via expansys Belgie hem kan kopen voor 569 € maar heb geen idee of alle functionaliteiten werken ?

http://www.expansys.be/d.aspx?i=189165

Ik denk dat ik ook maar even een mailtje ga sturen naar Expansys om te vragen of ze dit al getest hebben.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:35
Het probleem met de GSM Palm Pre op dit moment is dat de huidige versie van webOS geen interface heeft om de data connectie settings aan te passen. 'hackers' op PreCentral.net is het wel gelukt om via een bestand op de Pre de gegevens aan te passen en het zo wel te laten werken. Er staan overigens wel heel veel providers wel voorgeprogrammeerd in de QWERTZ versie.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Ti_Uhl
Dat is juist mijn punt, als ik zo zie op Precentral.net kan ik afleiden dat het theorisch zou moeten werken met alle belgische en nederlandse operatoren, maar of dat in de praktijk ook zo is, valt nog af te wachten.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:35
Tja als je dat niet in je topicstart zet dan weet ik toch niet dat jij dat al weet ;)

Anyway, mijne komt hopelijk begin volgende week, dan kan ik je vertellen of het met telfort werkt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:04
Waar kan ik het beste een QWERTZ Palm Pre bestellen?

[ Voor 77% gewijzigd door diotav op 26-10-2009 11:55 ]

dion.dev

• Ti_Uhl
Heb vandaag een mailtje terug gehad van expansys waar ze zeggen dat er geen problemen zijn en moest hij niet werken dan je hem dan binnen de 7 dagen kan terug sturen
Geachte klant,

U heeft 7 dagen de tijd om aan te geven dat het niet functioneerd. Dan wordt er een retour aangemaakt. Normaliter zijn al onze toestellen geschikt voor de Belgische markt de Pre dus ook.

Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor het kiezen voor eXpansys!

Met vriendelijke groeten,

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
diotav schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 02:17:
Dat is geen onderwerp van discussie in dit topic. Bovendien is GoT geen helpdesk ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
diotav schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 02:17:
Kijk eens in [ABO] Het Palm Pre levertijden- en abonnementen-topic, dat is een speciaal topic waar antwoord wordt gegeven op dit soort vragen. :)

Omdat dit topic hier niet echt wenselijk is en omdat het in [ABO] Het Palm Pre levertijden- en abonnementen-topic beter past gaat het op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.