Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Generals zero hour netwerk problemen of iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers ik heb een vraag.

Een vriend van mij en ik spelen graag de oldskool generals zero hour, nu heb ik en hij het spel op de pc staan (met andere key code) en draait allemaal super.

Todat we een netwerk spel willen doen over LAN, dat gaat namelijk een tijdje goed 3 a 10 min en dan begint alles te haperen als een malloot.

We hebben alle 2 redelijk snelle pc's (ik heb een alienware laptop en hij heeft net een nieuwe AMD machine gekocht, met uiterraad de enige aanpassingen voor het gamen).

Ik heb de update uitgevoert van het spel na het probleem, maar het blijft zich steeds ontstaan ook op andere netwerken.

Had ook iets gelezen van een bepaald bestand weghalen in de data map, dit heb ik nog niet gedaan om problemen te voorkomen.

Ik hoop dat iemand weet wat het probleem is (denk zelf aan een foutje in het spel maarjah you never know)

Groeten Claas

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Je informatie is erg mager. Welk besturingssysteem draai je bijvoorbeeld? Na even zoeken op google kwam ik aan de volgende links:

Link 1

Link 2

Probeer even wat en laat weten of het werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door hayate666 op 25-10-2009 13:56 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:49
welke map speelde je? generals lagt altijd bij 8 speler mappen...

Verwijderd

Topicstarter
twilight flame das 8 plekken maar speelde net solo en begop ook te haperen met 4 tegenspelers. beetje vaag :?

Verwijderd

Topicstarter
hayate666 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:55:
Je informatie is erg mager. Welk besturingssysteem draai je bijvoorbeeld? Na even zoeken op google kwam ik aan de volgende links:

Link 1

Link 2

Probeer even wat en laat weten of het werkt.
hmzz ik had gister bijna dezelfde dingen geprobeert maar deze is net wat anders van link 1 dus gaan we dat effe proberen ;)

Verwijderd

Topicstarter
5. Setting Priority to each file as follows below:
-"game.dat" - set priority to "Low"
-"~e5d141.tmp" - set priority to "Low"
-"generals.exe" - set priority to "High

Heb dit toegepast (behalve bij de e5d141.tmp want deze stond er niet bij) en nog draaid het spel oer traag na zo'n 7 minuten 8)7

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:49
is gewoon inherent (schrijf ik dat goed?) aan generals/zerohour als je mappen speelt met 8 players.

heb er ook jaren last van gehad en het nooit kunnen oplossen, er zit voor 8 players waarsch. gewoon ergens een memory leak ofzo, verwacht in iedergeval maar niet dat je dit opgelost krijgt, en hou het maar gewoon bij 6 player mappen, het is helaas niet anders.

:'(

Verwijderd

Topicstarter
hmzz das minder, ik heb ook dat met die shortcut geprobeert om -win erachter te zetten dus krijg je:"E:\program files (games)\ZH\generals.exe"-win maar dat kan helemaal niet

dan is het doel ongeldig.

ik ga nog wat andere tips proberen die ik heb gevonden en mocht het wel gelukt zijn dan laat ik dit weten!!

groeten Claas

Verwijderd

Topicstarter
!GN!T!ON schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:09:
is gewoon inherent (schrijf ik dat goed?) aan generals/zerohour als je mappen speelt met 8 players.

heb er ook jaren last van gehad en het nooit kunnen oplossen, er zit voor 8 players waarsch. gewoon ergens een memory leak ofzo, verwacht in iedergeval maar niet dat je dit opgelost krijgt, en hou het maar gewoon bij 6 player mappen, het is helaas niet anders.

:'(
Je hebt helemaal gelijk, speelde net 6 player mappen en dat ging super... Best wel slecht van C&C dat ze deze bug er nooit hebben uitgehaald :( maagoed ik ga weer lekker gamen, en mocht er iemand wel de oplossing hebben gevonden voor de 8 player maps, graag hier posten dan kan ik weer twilight flame map spelen hehe :P

bedankt voor de hulp

Groeten Claas

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Ik verplaats dit topic toch weer even naar Spielerij - Problemen & Vragen

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry dat ik in het verkeerde topic zit maar bedankt

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ondertussen niet stil gezeten.

Ik heb een versie gevonden waarbij de multiplayer goed werkt

*F_J_Knip*. Aardig dat je ons uptodate houdt maar doe maar geen links naar warez-versies ;)

kijk maar effe ;)

[ Voor 34% gewijzigd door F_J_K op 29-10-2009 23:44 . Reden: knip ]

Pagina: 1