Toon posts:

AGP of PCI?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een andere videokaart kopen: een voodoo1 of een banshee, maakt het bij de banshee uit of ik een AGP of een PCI koop?

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 06:19
Voodoo1 = baggertraag

Heb er btw nog wel een liggen stoffen in de kast...

Banshee zou ik PCI kopen, als je later een nieuwe wilt kun je die in je AGP doen en heb je 2 videoaarten >:)

Verwijderd

Topicstarter
Mail me ff als je hem kwijt wil, neem hem gratis van je over. ;)>:)

jdeman1@zonnet.nl

Verwijderd

Een vraagje... maar waarom wil je in hemelsnaam nog zon oud krot?

Verwijderd

Topicstarter
Kijk naar m'n signature S3 onboard :r, kan niet slechter toch?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als ik naar jou system specs kijk zie ik dat je beter een GeForce2 MX oid kan kopen. Als je niet veel geld hebt is een TNT2 ofzo ook een optie, maar zo'n met zo'n brok antiek als een Banshee doe je de rest van je systeem geen eer aan :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat er inderdaad om dat ik geen geld heb, volgens de 3Dmark-site moet ik inderdaad een GeForce2 MX kopen, maar van TNT2 heb ik nog niet gehoord, ik ga nu even rondkijken ervoor.

Thanx

Verwijderd

Spaar dan ipv van zo onnodig geld te verspille...

Verwijderd

Topicstarter
Sparen:? comman'quesceca?
Ik weet wel dat dat een beter plan is, maar als ik iets wil, wil ik het nu.:(
Ik denk idd dat ik even wacht op de beurs volgende maand.

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
om even terug te komen op je eigenlijke vraag, als er van een videokaart een PCI en een AGP versie zijn boeit het niet kwa snelheid welke je koopt. De chipset is gemaakt voor een PCI kaart, en met een AGP aansluiting zal er geen grote performance verbetering optreden, simpelweg omdat AGP alleen de hoeveelheid data die aangevoerd kan worden verhoogd, terwijl de verwerkingssnelheid van de chipset op je videokaart gemaakt is op PCI.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

In theorie zitten er grote verschillen in maximale snelheden tussen PCI, AGP 1x, 2x en 4x. In de praktijk merk je geen ene donder van deze verschillen en komt het puur op de vraag aan, wat je situatie is met beschikbare poorten en toekomstwensen.
Pagina: 1