Oude Macs zullen Windows 7 niet via Boot Camp kunnen draaien

Pagina: 1
Acties:

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:04
Dit artikel is niet correct. Als je de bron leest wordt het duidelijk gemaakt dat Windows 7 wel zal installeren maar dat er geen 'officieel support' van Apple zal zijn. Lees: sommige driver zal je zelf op moeten zoeken.

Windows 7 zal dus wel gewoon installeren.

Quote: "This would not prevent Windows 7 from being installed on these machines, but could result in certain devices not working as expected while running Windows. "

Graag artikel aanpassen, het is momenteel gewoon misinformatie.

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Mee eens, en het is iets wat opgezocht is door de redactie zelf... dan lijkt het mij toch verstandig om de feiten correct weer te geven, al is het maar om geloofwaardig over te komen. Bovendien vind ik het frappant dat dit nieuws is voor de FP, waarschijnlijk puur vanwege het feit dat er een link is met de introductie van Windows 7. Dit soort artikelen, welke dus niet gaan over een wat groter en interessant gebeuren, lokken alleen maar tirades over en weer van fanboys op, met name door de misinformatie. Persoonlijk vind ik dat erg jammer, het doet Tweakers zelf als serieuze site namelijk niet goed.

Tweakers is een site welke niet de snelste is (niet altijd) als het gaat om het brengen van nieuws. Vind ik dus totaal geen probleem, want vaak krijg ik dan te horen dat dit ook komt doordat men betere research wilt doen. Waarom dan dit soort passages uit een geruchten-site?

[ Voor 18% gewijzigd door punishedbrains op 25-10-2009 10:19 ]

• punishedbrains
Wordt hier een correctie op toegepast?

• punishedbrains
Guess not... jammer

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Ik heb het stukje iets aangepast

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
punishedbrains schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:49:
Wordt hier een correctie op toegepast?
Van deze manier van omhoog kicken zijn we niet gediend. Iets minder arrogant kan ook geen kwaad.

[ Voor 25% gewijzigd door Wilbert de Vries op 26-10-2009 12:44 ]

• punishedbrains
Ja, snap ik, maar ik zag totaal geen actie terwijl op andere topics in dit forum sinds zondag al zaken werden aangepast. Excuus, ik ben gewoon allergisch voor foutieve artikelen, als iets echt foutief is en er zijn inmiddels al zoveel views overheen gegaan vind ik dat wat urgenter dan andere zaken...puur om jullie te helpen uiteraard. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door punishedbrains op 26-10-2009 13:22 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
punishedbrains schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:07:
Ja, snap ik, maar ik zag totaal geen actie terwijl op andere topics in dit forum sinds zondag al zaken werden aangepast. Excuus, ik ben gewoon allergisch voor foutieve artikelen, als iets echt foutief is en er zijn inmiddels al zoveel views overheen gegaan vind ik dat wat urgenter dan andere zaken...puur om jullie te helpen uiteraard. ;)
Zaken waarvoor in GR een apart topic wordt aangemaakt verdienen doorgaans de aandacht van de auteur zelf, simpelweg omdat hij zich in de materie heeft verdiept. In het weekeinde kan het daardoor soms iets langer duren.
Pagina: 1