Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reactie volgorde

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 14:14

Praetextatus

the dutch_paki

Topicstarter
Ik weet niet of t een bug is of niet :)
Maar ik heb dus afgelopen vrijdag een reactie geplaats op het nieuwsbericht betreft de tweakers server upgrade. Een leuk artikel om te lezen en zo te zien is alles dus goed gegaan :)
Ik had dus die post geplaats op 23-10 om 17:07 uit mijn hoofd. Ik ben dus vandaag gaan kijken naar de reacties en de update en staan er dus een bak repys boven die van mij met de datum van vandaag. Hoort dat zo of zit er een bepaalde algoritme achter of is t gewoon een bug? Want tot zover ik weet worden/werden de op tijdsvolgorde geplaatst.

Alvast bedankt voor de opheldering mensen :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als de reacties boven jou reactie in een thread zitten omdat het reacties op reacties zijn verschuift de jouwe automatisch naar beneden.

De reactie: Praetextatus in 'plan: Downtime 24 oktober wegens plaatsing db-server'

En als je vanaf Praetextatus in 'plan: Downtime 24 oktober wegens plaatsing db-server' kijkt zie je dat er veel op die reactie is gereageerd, als je dat allemaal in zou klappen zou die van jou weer redelijk omhoog schuiven.

[ Voor 76% gewijzigd door Wiethoofd op 24-10-2009 23:57 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

De reacties op de frontpage zijn 'threaded'. De reacties die boven de jouwe staan zijn weer reacties op een reactie die voor jou geplaatst is.

Intentionally left blank

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:42
Kleine aanvulling nog: er is een layout setting voor de reactieweergave. Je kunt die nesting uitzetten (al zou ik niet weten waarom), maar dan is het vaak weer niet zo duidelijk waar op gedoeld wordt als men op iets van een tijdje terug reageert (omdat anderen wel geneste reacties gebruiken en dus niet gaan quoten o.i.d.).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

geen bug dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.