Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdlindenmark
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16
Wie kan mij helpen met een probleem met mijn dell studio 15
Nadat ik windows vista 64-bit opnieuw heb geinstaleerd zodat ik alle dell troep er niet meer op had, krijg ik af en toe de volgende foutmelding:
" Hostproces voor windows-services werkt niet meer en is gesloten "
Na deze foutmelding doet mijn geluid het niet meer, als ik daarna op het icoontje van geluid klik, krijg ik een melding of ik de audio service weer wil inschakelen, nadat ik dat doe doet mijn geluid het weer.
Toch erg vervelend want als die foutmelding komt denkt windows media player ineens dat al mijn muziek weg is!

Wie weet wat er fout gaat/is en hoe dit op te lossen is? of wie heeft er een vermoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdlindenmark
Ik heb vandaag al weer een paar keer die foutmelding gekregen, voordat die hostproces foutmelding komt, staat er iets van windows audio service..... iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdlindenmark
Ik zie nu een windows event log foutmelding waarna me geluid niks doet... Echt niemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Heb je ook de nieuwste drivers en software van de Dell support site geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdlindenmark
Naar mijn weten wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Zou je eens de laatste drivers voor de webcam van Dell site willen downloaden en installeren. Daarna een Windows Update doen. Ik kan mij herinneren dat de audio drivers en webcam drivers een conflict hadden op de Studio 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdlindenmark
Zal ik doen, ik had eerst de webcam driver wel geloof ik maar de software niet voor de webcam, 1 uur geleden geinstaleerd maar probleem bleef, ik zal even kijken of werkt wat jij zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdlindenmark
Ik kan nier precies achterhalen welke driver voor de webcam is, zal ik alle aanbevolen drivers maar gewoon instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdlindenmark
Nee, ik heb even driver robot erover heen gehaald, die vind 4 niet ginstaleerde drivers, ga even uitzoeken welke dat zijn. Om die te instaleren door driver robot moet ik betalen en dat doe ik niet dus zal even zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

mark19942008 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:50:
Nee, ik heb even driver robot erover heen gehaald, die vind 4 niet ginstaleerde drivers, ga even uitzoeken welke dat zijn. Om die te instaleren door driver robot moet ik betalen en dat doe ik niet dus zal even zoeken!
Hopelijk lukt het. Kon je wel zien welke vier drivers nog geinstalleerd moesten worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdlindenmark
1 voor me toetsenbord ofzo?? 1 voor me videokaart, doe achteraf gewoon bleek geinstaleerd te zijn en voor de rest kwam ik er niet achter
Pagina: 1