Ik heb een pc waar ik iets meer dan normaal voor uitgegeven heb om het stiller te maken. Zo had ik last van een resonerende WD 500GB schijf, waarvoor ik Nexus DiskTwin storage bay adaptors had gekocht. Nu heb ik een maand terug twee extra WD 500GB schijven gekocht en jawel, een van de twee resoneert ook. Het lijkt verdorie of alle schijven 500GB en groter resoneren. Het maaklt bij tijd en wijlen echt een takkenherrie. Nu kan ik weer een Nexus DiskTwin kopen, maar ik heb geen plek meer over. Ik vroeg me af of er iemand hier een lumineus idee heeft om de rails van de 3.5"bays te vervangen, dus met wat voor materiaal ik dit het beste kan doen. Die dingen zijn van hard plastic en geven de trillingen door aan de kast, want het zit nogal strak vast. De metalen "schroefjes kunnen eruit. Ik denk ik vraag het maar want ik ben niet thuis in klussen. Ik heb ook geen idee in hoeverre stoffen kunnen smelten en hoever ze uitzetten na verhitting. Die schijven worden toch 50 graden. Volgens mij droogt rubber snel uit, ik weet niet of dat geschikt is.
Hier twee plaatjes:

PS Ik realiseer me dat dit niet hardcore casemodden is, maar ik zie niet in welk ander forum dit thuishoort.
Hier twee plaatjes:

PS Ik realiseer me dat dit niet hardcore casemodden is, maar ik zie niet in welk ander forum dit thuishoort.
[ Voor 3% gewijzigd door ABD op 24-10-2009 20:14 ]