meerdere leds voor meerdere HDD's

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ff een dom vraagje van mij (there are no stupid questions....)... maar wel serieus.

Ik heb een lekkere grote systeemkast... met meerdere leds voor harde schijven. Op m'n mobo (A7V) zit maar 1 aansluiting voor de HDD-leds.
Omdat ik meerdere harde schijven in m'n bak heb, wil ik graag dat elke HDD een eigen ledje krijgt.... maar waar mot ik die stekkers van die leds inpluggen?????

Greetz...

Verwijderd

Ik zou het niet precies weten, maar die removable-Hard Disk-racks hebben ook LED-jes voor de harddisk die erin zit. Misschien kan je je hierdoor laten inspireren.

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:00

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Op elke HDD zit hiervoor een LED aansluiting. Deze is te herkennen doordat er: of LED bij staat, of er staat een LED symbooltje bij. Daarop kan je dan een LED aansluiten.

Suc6

I play my enemies like a game of chess...

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
helaas heb ik niet zo'n rack liggen.... anders was het een kwestie van draadjes volgen.... (met een beetje mazzel tenminste).... maar thanx voor de tip... als ik een keer één zie, kijk ik ernaar (tenzij ik dan de oplossing al heb uiteraard)
thanx..

uiteraard zijn meer tips welkom... misschien dat een eigenaar van zo'n rack me wat meer kan vertellen?

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 14:42 schreef Angelfire het volgende:
Op elke HDD zit hiervoor een LED aansluiting.
Dat is dus niet waar..... :7

Sommige HDDs zul je bedoelen.. ;)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 14:46 schreef MT het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar..... :7

Sommige HDDs zul je bedoelen.. ;)
pfjew.... ligt dus niet aan mij.... kbegon al te twijfelen aan mezelf... ik kan hem op m'n maxtor 92732U8 niet vinden... wat me wel opvalt aan HDD's is dat er naast de Power- de IDE-aansluiting en de jumpers vaak nog een plekkie is met 3 pinnen... waar die voor dienen weet ik ook niet.... beetje vreemd formaat trouwens...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op sommige harde schijven (ik meen o.a. van Seagate) zit die led-aansluiting gewoon ergens tussen de master-slave jumpers.
Volgens mij heeft elke hd wel zo'n aansluiting toch?

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 15:02 schreef Bigs het volgende:
Op sommige harde schijven (ik meen o.a. van Seagate) zit die led-aansluiting gewoon ergens tussen de master-slave jumpers.
Volgens mij heeft elke hd wel zo'n aansluiting toch?
Dus niet.
Pagina: 1