[Apple Remote] Kun je de apple remote ook pairen met een PC?

Pagina: 1
Acties:

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Weet iemand hier of je een Apple remote (zon klein witte) ook kunt pairen met een PC?

Ik dacht altijd dat die remotes bluetooth waren, aangezien mijn pc ook bluetooth heeft vraag ik mij af of ik de apple remote ook kan gebruiken op mijn pc op een of andere manier?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 17:58

YellowCube

Wait...what?

volgens mij zijn die dingen gewoon IR.
Dus als je PC een IR oogje heeft en je hebt er de juiste software voor, dan zou het geen probleem mogen zijn lijkt me.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
YellowCube schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:30:
volgens mij zijn die dingen gewoon IR.
Dus als je PC een IR oogje heeft en je hebt er de juiste software voor, dan zou het geen probleem mogen zijn lijkt me.
Hummm ik zag idd overal dat ze IR zijn, alleen ik kan me niet indenken dat mijn huidige macbook iR heeft ?, zouden ze ondertussen niet gewoon bluetooth zijn?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ze zijn IR. :P

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ik zoek ook nog goede software om te gebruiken op mijn macbook onder windows XP

Multimonitor is relax :P

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02 14:03
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:33:
[...]

Hummm ik zag idd overal dat ze IR zijn, alleen ik kan me niet indenken dat mijn huidige macbook iR heeft ?, zouden ze ondertussen niet gewoon bluetooth zijn?
Kun je ook controleren. Activeer de camerafunctie van je telefoon, en richt 'm op het zwarte gedeelte van de Remote (waar het IR signaal uit zo moeten komen). Wanneer je dan een knopje op de remote indrukt, zie je op het beeldscherm van je mobieltje een LEDje flikkeren met wit/blauwachtig licht. Dat is het signaal.

Ik weet niet of dat ook werkt met een gewone digitale camera.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

InfinityEye schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:03:
[...]

Kun je ook controleren. Activeer de camerafunctie van je telefoon, en richt 'm op het zwarte gedeelte van de Remote (waar het IR signaal uit zo moeten komen). Wanneer je dan een knopje op de remote indrukt, zie je op het beeldscherm van je mobieltje een LEDje flikkeren met wit/blauwachtig licht. Dat is het signaal.

Ik weet niet of dat ook werkt met een gewone digitale camera.
Tenzij ze een goed IR filter op de sensor hebben ;) Je iSight ziet m ook :)

Hier stond achterhaalde informatie…

Pagina: 1