Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb wel een USB capture stick besteld om het te vwrmakkelijken maar verwacht er geen wonderen van.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Voorbeeld #4 Panther Racing, Dan Wheldon

En de FM3 replica's

[ Voor 4% gewijzigd door buran op 13-11-2009 17:53 . Reden: Geen inzending meer maar gewoon een creatie ]
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Xbox
Mijn posts in dit topic tot nu toe zijn niet voor de contest.
Mn contest auto staat al een tijdje klaar in mn Forza 3 garage (ik heb er zelfs al races mee gewonnen!).
Ahh, ik wist niet dat het een "got" auto moest zijn, maar ik zie nu dat het vermeld staat in de eerste post.BM schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:17:
Vind ze erg stoer hoor, maar wat hebben ze met GoT te maken?

Ik dacht dat het ging wie het mooiste/beste design had gemaakt. Ik zag namelijk ook andere plaatjes hier verschijnen, die ook niks met got te maken hadden. Maar goed, ik doe dan niet mee met de contest.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Reageer op de beste persoon boven me, die meldde dat dat zijn inzending wasGutteguttegut schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:31:
Even voor de duidelijkheid....
Mijn posts in dit topic tot nu toe zijn niet voor de contest.
Mn contest auto staat al een tijdje klaar in mn Forza 3 garage (ik heb er zelfs al races mee gewonnen!).
Jammer, je hebt er wel talent voorburan schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:50:
[...]
Ahh, ik wist niet dat het een "got" auto moest zijn, maar ik zie nu dat het vermeld staat in de eerste post.![]()
Ik dacht dat het ging wie het mooiste/beste design had gemaakt. Ik zag namelijk ook andere plaatjes hier verschijnen, die ook niks met got te maken hadden. Maar goed, ik doe dan niet mee met de contest.
Mijn auto begint nu ook ergens op te lijken. Vanmiddag flinke tijd bezig geweest om de motorkap goed te krijgen, maar daar ben ik nu ook wel heel erg tevreden over
Edit: teasertje dan maar

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 13-11-2009 18:27 ]
Xbox
Ja dit heb ik al eerder in dit topic gepost, maar dit topic is dus ook bedoeld gewoon om je designs te showen, ook al hebben ze nix met got te maken.BM schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:17:
Vind ze erg stoer hoor, maar wat hebben ze met GoT te maken?
Mijn nieuwste bak: starcraft 2 protoss theme

vinyl groups van blizzard en starcraft logo zijn ook los te downloaden van mijn storefront
ben op het moment bezig met een deus ex bak
[ Voor 7% gewijzigd door adros op 13-11-2009 22:40 ]
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Nog 3 dagen, en de inzendingen moeten binnen zijn
Er komt een poll te staan, die open is voor iedereen. Ik zal de link ook even in het FM3 topic plaatsen. Iedereen die meedoet mag zoveel foto's in het topic zetten als hij wilt. Echter, voor de poll zelf moet er 1 foto worden aangeleverd. Hoe je hem op de foto zet en/of waar je het doet in het spel mag je zelf weten.
Iedereen die mee wil doen:
- Stuur mij je beste foto die je wilt gebruiken voor de contest (gewoon via DM een link)
- Je bent vrij om nog zoveel foto's als je wilt in dit topic te plaatsen
Hier race ik ook standaard mee.....

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Verwijderd
Cool, die militaire look ziet er echt mooi uit.buran schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:45:
Eentje die ik gemaakt heb, gebaseerd op de Indy Car van Panther Racing in militair design.
Waarom zou je niet mee doen? Kleuren kloppen, logo's heb je, bijna klaarBAS80 schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:10:
Ik doe niet mee aan de contest maar wou toch even 'mijn' bak showen.
Hier race ik ook standaard mee.....
[afbeelding]
Mja, beetje druk met klussen in mijn nieuwe huis en doosjes inpakken en de tijd die ik over heb zit ik momenteel te gamen of gezellig doen met vrienden of gottenPWM schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:32:
[...]
Waarom zou je niet mee doen? Kleuren kloppen, logo's heb je, bijna klaar
Mwha mischien dat ik vanavond wel een poging doe......
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

staat trouwens ook een nieuwe deus ex jaguar op
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Je mag toch gewoon de logo's van anderen gebruiken?BAS80 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:19:
[...]Mja, beetje druk met klussen in mijn nieuwe huis en doosjes inpakken en de tijd die ik over heb zit ik momenteel te gamen of gezellig doen met vrienden of gottenOh ja en ben ook een beetje lui, want ik moet alle logo's opnieuw maken/overtrekken want ze zijn niet van mijzelf. GK, Henk, nummerplaat ,NL sticker en het Forza logo.
Mwha mischien dat ik vanavond wel een poging doe......
(Is wel aardig als je ze de credits geeft natuurlijk :-) ).

Ik heb nu binnen:
- Mazewing
- Beakzz
- Maus
- BM
- King of rats
- Gutteguttegut
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 18-11-2009 17:00 ]
Hier wel mijn Subaru:

Hyundai SX2 N-Line (2024)
Ik laat de poll openstaan tot Zondagavond. Door op 1 van onderstaande foto's te klikken breng je je stem uit. Het is een ieder vrij om nog foto's te plaatsen of reclame te maken voor zijn auto
Let dus op! Als je klikt op een foto is dat meteen je stem
MazeWing

Beakzz

Maus

BM

King of rats

Gutteguttegut

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 18-11-2009 21:00 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Nee dan krijg je vriendjespolitiekGutteguttegut schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:56:
Misschien handig om erbij te zetten van wie welke auto is?
Heb ze er wel net bij gezetBeakzz schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:58:
[...]
Nee dan krijg je vriendjespolitiekik krijg alleen geen huidige stand van de poll jammer genoeg.
Ik had BM nog even beloofd zijn extra foto's te plaatsen wegens zijn afwezigheid. Bij deze:

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 18-11-2009 21:02 ]

Ontwerp:

In actie:

Alleen vind ik de 'tanden' op je auto persoonlijk niet zo leuk staan, maar verder erg nice.
En je t.net logo klopt niet he-le-maal, witte rand om de punten van logo zijn niet overal even breed

Tnx PWMPWM schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:01:
[...]
Heb ze er wel net bij gezetAangezien iedereen zijn auto al een keer gepost had, lijkt me geen probleem
Ik had BM nog even beloofd zijn extra foto's te plaatsen wegens zijn afwezigheid. Bij deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Had voor de zekerheid afgelopen weekend al wat fotos online gezet, die mag ik nu ook wel even spammen.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 19-11-2009 08:46 ]
Xbox
Die tanden heb ik op de wagen van 1 van nederlands grootste auto coureurs gezien en vond het wel leuk staanBM schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:43:
Strakke wagen Gut
Alleen vind ik de 'tanden' op je auto persoonlijk niet zo leuk staan, maar verder erg nice.
En je t.net logo klopt niet he-le-maal, witte rand om de punten van logo zijn niet overal even breed

(Tom Coronel zoals op de auto te lezen is).
Strakke bak! Ik 'moet' binnenkort een nieuwe. Waar is ie te bestellen :-)
[ Voor 12% gewijzigd door MrDry op 19-11-2009 11:28 ]
Quod licet lovi, non licet bovi
Mijn stem ging overigens naar Gutteguttegut met BM als runner up. Was wel een moeilijke keuze. Jammer dat ik niet op beiden kon stemmen.
Ik heb gestemd op die van gutteguttegut die vind ik echt supervet! Neemt niet de weg dat de rest ook zeer mooi is natuurlijk en dat ongetwijfeld overal veel werk in zit.
[ Voor 31% gewijzigd door ik222 op 19-11-2009 16:09 ]
Beetje jammer dat T.Net op de frontpage al 1 van de deelnemers neerzet.
Wel de mooiste imho, maar toch
[ Voor 50% gewijzigd door BM op 19-11-2009 16:42 ]
Xbox
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Anders zou ik op Beakzz gestemd hebben, ik denk dat veel mensen die van de frontpage komen dit probleem hebben, omdat ze niet de tekst lezen, maar gewoon willen stemmen.
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
Komen (een of meer van) deze designs ook te koop in de storefront?
Ik bedoelde inderdaad deze.
Inderdaad, ik wilde Gutteguttegut stemmen, maar nu heb ik per ongeluk op de bovenste gestemd. Je ziet als eerste die foto, en ik relateer op foto's klikken met bekijken in hogere resolutie, niet met stemmen.pythagorasABC schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:57:
Ik kom van het frontpage artikel, en ik heb, ook al staat er in het rood boven dat het niet mogelijk is, toch op een het eerste ontwerp geklikt om hem in een hogere resolutie te bekijken...
Anders zou ik op Beakzz gestemd hebben, ik denk dat veel mensen die van de frontpage komen dit probleem hebben, omdat ze niet de tekst lezen, maar gewoon willen stemmen.
Kan het stemmen niet gewoon met radiobuttons oid?
Op deze manier wint MazeWing omdat iedereen verkeert klikt (niet dat ik het hem niet gun hoor).
Maar verder is hij veel te druk!
Logo en tekst op de zijkant is echt niet nodig... en die tandjes zijn gewoon lelijk.
U vraagt, wij antwoorden.
Ook op het frontpage artikel....
Ik heb nog een GoT auto gemaakt..

Prachtig design dat je hebt gemaakt, you got my vote!Gutteguttegut schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:56:
Misschien handig om erbij te zetten van wie welke auto is?
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
EDIT: 1400 stemmen inmiddels
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 19-11-2009 20:29 ]
kan je nog een paar screens van die R8 posten? ik vind hem echt geniaal! je hebt mijn stem
Geen probleemPWM schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:36:
En de prijs is dus ook nog verhoogd naar 2400 punten, daar kan je nog eens wat meeThanks voor de aandacht Tweaker crew
EDIT: 1400 stemmen inmiddels
Absoluut. het 'GOT' was toch een onmisbaar puntje op de i, waardoor ook mijn stem daarheen gegaan isSnorro schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:36:
Mijn stem is naar Gutteguttegut gegaan vanwege het kenteken-detailtje
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Het design is nu gratis te vinden op mijn storefront (en ondertussen ook al gevonden zie ik door een 4-tal mensen zie ik

[img=600,338]http://i46.tinypic.com/2py3xpl.jpg"]afbeelding[/img]
[img=600,338]http://i46.tinypic.com/2s0eovd.jpg"]afbeelding[/img]
En nog wat filmwerk :
View My Video
Rematch over een maand ?
[ Voor 130% gewijzigd door Beakzz op 19-11-2009 23:47 ]
Verwijderd

This car wins dead on.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 05:24 ]
Anoniem: 275731
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Kan ik ergens al de tussentijdse stand zien? of horen we dat pas na een week?
Lekker simpel en toch effectief
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Supervet! Waarom de Scirocco gekozen trouwens? ( Daarom kom ik ook op deze post, aangezien ik deze auto zelf rijd, dus dan valt die auto mij meteen op natuurlijkGutteguttegut schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:26:
Nog even mijn inzending promoten
[afbeelding]
Ontwerp:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In actie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ja dat vind ik dus ook en net als pythagorasABC al zei zie je dat niet meteen als je van de FP komt.The Fox NL schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:00:
[...]
Je ziet als eerste die foto, en ik relateer op foto's klikken met bekijken in hogere resolutie, niet met stemmen.
Zelf zat ik te zoeken naar een tweakpoll en sloeg ik in eerste instant (kom dus ook vanaf de FP) de juiste pagina over..
Anyways ik heb op Beakzz gestemd, nog niet helemaal mijn smaak maar wel het mooiste als je het mij vraagt.
De rest vind ik te druk of de kleuren vloeken teveel, ben zelf meer van een simplistische / zakelijke / strakke stijl
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 20-11-2009 20:00 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
De auto keuze was beperkt, en binnen deze beperking vond ik de Scirocco wel bij een moderne tweaker passenDeMoN schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:49:
[...]Supervet! Waarom de Scirocco gekozen trouwens? ( Daarom kom ik ook op deze post, aangezien ik deze auto zelf rijd, dus dan valt die auto mij meteen op natuurlijk)
Ik wilde ook een sportieve auto maken, vandaar een soort van race uitvoering met bijbehorende logo's (tweakers.net en autosport gerelateerd).
Tenslotte de foto: ik heb ondertussen heel veel foto's van de auto gemaakt maar was alleen over deze echt tevreden, het licht, de (on)scherpte, etc. precies zoals ik het voor ogen had.
Maar goed zoals je overal kunt lezen heeft niet iedereen dezelfde mening (gelukkig maar!).
Ik ben zelf redelijk tevreden met mn ontwerp maar als ik op de diverse Forza forums en op de storefront rondkijk is wat ik heb gemaakt nog vrij simpel.
Alle logo's, op de reclame op de dorpels na, zijn eigen werk.
D8 eigenlijk ook dat dat verplicht wasGutteguttegut schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:09:
[...]
Alle logo's, op de reclame op de dorpels na, zijn eigen werk.
Kan dit design/deze auto ook op de storefront/auction house komen, ik vind hem heel erg tof maar ik kon hem niet vinden. Ik heb hem gekocht!Gutteguttegut schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:41:
Het is ook niet makkelijk, en het kostr vooral heel veel tijd...
[afbeelding]
Mn PS3 Lexus IS F
Ik ben weer helemaal blij!
[ Voor 6% gewijzigd door Emacee op 20-11-2009 20:35 ]
PV: 3080Wp 35° Z + 5600Wp 5° Z + 3210Wp 20° OW SWW: Hewalex 3kW - Nefit indirecte boilers 3x 80L - CV: Panasonic Aquarea J 9kW Monoblock op radiatoren en convectoren, geen buffervat of vloerverwarming
Ik heb hm binnen maar het werkt redelijk.Beakzz schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:22:
[...]D8 eigenlijk ook dat dat verplicht wasWel jammer dat er uiteindelijk zo weinig inzendingen waren en ik zoek nu eigenlijk ideeen voor een 2e ontwerp. Jij had toch zo'n video-capture geval besteld ? Is het daarmee beter te doen en werkt dat ook onder Win7 of heb je hem nog niet binnen ?
Draait ook onder Windows 7 64bit maar niet "out of the box".
Je moet dus zoeken naar een driver (Vista 64 bit).
Ik heb er het NASA logo mee gemaakt op mn storefront maar details lukt niet (te lage PAL resolutie).
Dus alleen de verhoudingen en opzet gemaakt en daarna de details gewoon via mn 30" monitor.
Ik ga hm binnenkort nogmaals gebruiken om de verhoudingen van het Overhaulin' logo goed te krijgen.
En ik ga even kijken of ene capture een beetje mooie kwaliteit is.
Het beste zou zijn om een HDMI (HD) capture kaart te gebruiken van bv Black Magic Design, maar daar heb ik nu nog even geen geld voor (komt er wel een keer maar dan meer voor normaal HD videowerk).
Het design staat er op en ook de logo's (PS3 als 1 logo en de 5 icons als 1 logo).Maurits Cassee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:31:
[...]Kan dit design/deze auto ook op de storefront/auction house komen, ik vind hem heel erg tof maar ik kon hem niet vinden.
Ik heb de icons ook mnog los als logo maar niet op mn storefront.
Ik denk dat je even moet zoeken op PS3 Playstation 3 logo.
Dit dus.psychoclown schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:59:Anyways ik heb op Beakzz gestemd, nog niet helemaal mijn smaak maar wel het mooiste als je het mij vraagt.
De rest vind ik te druk of de kleuren vloeken teveel, ben zelf meer van een simplistische / zakelijke / strakke stijlOverigens als die tanden bij Gutteguttegut's auto er niet op zaten had die zeker mijn stem gehad!
En de Hauppauge HD PVR, kun je ook in hd opnemen, alleen zijn er nog wat driver problemen.Gutteguttegut schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:32:
[...]
Ik heb hm binnen maar het werkt redelijk.
Draait ook onder Windows 7 64bit maar niet "out of the box".
Je moet dus zoeken naar een driver (Vista 64 bit).
Ik heb er het NASA logo mee gemaakt op mn storefront maar details lukt niet (te lage PAL resolutie).
Dus alleen de verhoudingen en opzet gemaakt en daarna de details gewoon via mn 30" monitor.
Ik ga hm binnenkort nogmaals gebruiken om de verhoudingen van het Overhaulin' logo goed te krijgen.
En ik ga even kijken of ene capture een beetje mooie kwaliteit is.
Het beste zou zijn om een HDMI (HD) capture kaart te gebruiken van bv Black Magic Design, maar daar heb ik nu nog even geen geld voor (komt er wel een keer maar dan meer voor normaal HD videowerk).
Deze is wel duurder, heeft geen HDMI en neemt op met een lagere kwaliteit.nFo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:34:
[...]En de Hauppauge HD PVR, kun je ook in hd opnemen, alleen zijn er nog wat drivers problemen.
Dit is echt een (consumenten) PVR, de Intensity van Black Magic Design is meer voor het serieuze video werk
Nog even terug komen op een oude post...ThunderNet schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 02:24:
... (krijg het alleen niet voor elkaar om iets op de raamband te krijgen?)
[afbeelding]
Maar bij de #23 Xanavi Nismo GT-R kan het blijkbaar wel...

Dan hoop ik dat er nog een contest komt en je ook van de partij bentAnoniem: 279475 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:32:
en dit is dus de rede dat van de week maar weer eens een 360 ga aanschaffen
Het topic is wat mij betreft een succes. Niet alleen hebben we 6 mooie GoT auto's voor de contest gekregen, en zelfs nog een paar buiten mededinging, er zijn ook andere mooie designs getoond
Zoals het hoort eerst mensen bedanken, en in dit geval doel ik daarmee op de Tweakers crew

De prijzenpot bestaat uit een Tweakers pret pakket en 2400 Xbox Live punten, met recht een echte prijs
De winnaar van de GoT Forza Auto 2009 (hint
Gutteguttegut met een totaal van 2601 stemmen ofwel 79%

Gefeliciteerd
Wat mij opviel is dat er heel veel mensen op de auto stemde ipv op het design. Begrijp me goed ik ben geen slechte verliezer en vond het allemaal super grappig , maar een eventueel volgende x moeten we er misschien voor kiezen om allemaal dezelfde auto te designen. ook hing er veel af van de soort foto en de audi r8 heeft ook behoorlijk wat stemmers getrokken.
Hoe dan ook gefeliciteerd Guttegut
hehe idd maar toch leuk om te zien
Verwijderd

@PWM, staat de complete uitslag ook ergens?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 23:18 ]
Ik heb het design meteen op mn storefront gezet om gratis op te halen voor iedereen die het wil.
Ik heb ook begrepen dat velen de tanden niet mooi vonden staan en daarom heb ik ook een (gratis) versie op mn storefront staan zonder tanden
(even zoeken op tweakers.net bij BUY DESIGNS).
Voor een volgende contest (als ik nog mee mag doen
Of verschillende categorieën, beste foto, best design, etc.
..het zijn maar ideeën..
[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 22-11-2009 23:50 ]
Geen heel verrassende uitslag.
Wat ik me wel af vraag is hoe jij je fotos zoveel scherper hebt gekregen dan ik. Mijn fotos zijn 1 blurry waas, terwijl die van jou netjes scherp zijn.
Xbox
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Anoniem: 104511
Ik ben zelf ook wat aan de slag geweest met de editor vandaag en gister, nadat ik eindelijk eens een origineel thema gevonden had
Nummero 1; Skyline R33

Nummero 2; Supra '98

Zelf nog druk in de weer met wat designs maar nu weet ik waarom ik geen dit niet voor me werk doe..... wel lastig trouwens om vanaf 0 te beginnen met de editor.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Het kleurenpalet vind ik goed bij elkaar passen en het merendeel van het design ook. Waar je mij kwijt raakt is bij de ronding van het achterwiel. Het lijkt net een extra groot gat en de letters komen zo ook in de kniek waardoor het er minder uitspringt. Het blijft smaak heAnoniem: 104511 schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:08:
Gefeliciteerd Guttegut, flinke overwinning maar in mijn ogen ook verdiend
Ik ben zelf ook wat aan de slag geweest met de editor vandaag en gister, nadat ik eindelijk eens een origineel thema gevonden hadHier 2 resultaten;
Nummero 1; Skyline R33
Nummero 2; Supra '98
Ik kan het alleen maar compleet met je eens zijnBeakzz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:19:
[...]
Het kleurenpalet vind ik goed bij elkaar passen en het merendeel van het design ook. Waar je mij kwijt raakt is bij de ronding van het achterwiel. Het lijkt net een extra groot gat en de letters komen zo ook in de kniek waardoor het er minder uitspringt. Het blijft smaak he
Maargoed, dit was m'n tweede serieuze design en m'n eerste waar meer dan 30 mins in zit dus dat komt goed in de toekomst ;D
Xbox

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

En het resultaat van de eerste mag er zeker weten zijn!Anoniem: 104511 schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:08:
Gefeliciteerd Guttegut, flinke overwinning maar in mijn ogen ook verdiend
Ik ben zelf ook wat aan de slag geweest met de editor vandaag en gister, nadat ik eindelijk eens een origineel thema gevonden hadHier 2 resultaten;
Nummero 1; Skyline R33
[afbeelding]
Enorm goed kleurenpalet en een retestrak design als je het mij vraagt daar houd ik wel van!
Die tweede daarentegen vind ik minder mooi maar goed smaken verschillen nou eenmaal
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream