Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met toetsenbord indeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het wel bekende probleem dat je met ctrl+shift andere tekens krijgt. Nu heb ik dit probleem op men laptop dus ook. Ik krijg het dus niet uitgezet en het lijkt wel of men laptop het automatisc naar de verkeerde instellingen zet zonder dat ik daarvoor ctrl+shift indruk. Weet iemand hoe ik het dus helemaal uit kan zetten en gewoon altijd de normale toetsenbord indeling heb?

Heb al wat zitten zoeken bij de landeninstelling -> toetsenbord en talen, maar krijg het niet opgelost.
OS> Vista.

Bij voorbaat dank x).

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zou je misschien erbij kunnen vermelden welke laptop je hebt? Want volgens mij is dat per notebook verschillend; correct me if i'm wrong.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:09:
Ik heb het wel bekende probleem dat je met ctrl+shift andere tekens krijgt. Nu heb ik dit probleem op men laptop dus ook. Ik krijg het dus niet uitgezet en het lijkt wel of men laptop het automatisc naar de verkeerde instellingen zet zonder dat ik daarvoor ctrl+shift indruk. Weet iemand hoe ik het dus helemaal uit kan zetten en gewoon altijd de normale toetsenbord indeling heb?

Heb al wat zitten zoeken bij de landeninstelling -> toetsenbord en talen, maar krijg het niet opgelost.
OS> Vista.

Bij voorbaat dank x).
Verwijder de andere talen / toetsenbordinstellingen eens, waarschijnlijk heb je dan je probleem opgelost :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:22

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Gewoon andere indelingen anders dan US International, uit je Landinstellingen -> Toetsenbordindelingen en Talen, verwijderen. Staat waarschijnlijk een Nederlands indelingschema bij. Als je die weg doet, probleem opgelost.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Ultraman schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:20:
Gewoon andere indelingen anders dan US International, uit je Landinstellingen -> Toetsenbordindelingen en Talen, verwijderen. Staat waarschijnlijk een Nederlands indelingschema bij. Als je die weg doet, probleem opgelost.
Edot: hoop dat het nu is opgelost. Alvast bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 14:36 ]