Toon posts:

compie slopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je een moederbord van een oude 486 kan laten doorbranden zonder dat het geheugen en de harddisk beschadigd worden?

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 10:31

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Eerst je geheugen en je harddisk eraf halen voordat je er 220 aanhangt?
Sorry hoor, maar als je dat niet kan bedenken ben je ook te dom om te boel te kunnen flessen!
:P

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:17

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Hey leuk zo'n post :)
Waarom wil je hem doorbranden?

Enne Uitvreter, ik denk dat het de bedoeling is dat de hele zooi erin blijft zitten...

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Dit is koel:

Je haalt gewoon de HD en RAM eruit en gooit er wat benzine o.i.d. in/over....en dan aansteken >:).

Verwijderd

<blink>Ik vin um gek</blink>

waarom wil je um laten doorfikken??

is weer wat anders dan hoe tweak ik um :9

Verwijderd

Hoezo wil je em laten doorbranden?
Is ie nog niet gaar?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 14:31
uhm kan wel leuk zijn hoor maar wij doen dat soort praktijken meestal met 286 en 386 en dan met een transformator van een treinset die toch al niet meer bestaat enzo :)
sommige acculaders wil ook wel werken als je de beveiligingen eruit haalt

[offtopic] een stoomfabriekje opstoeken met spiritus en andere zaken kan ook heerlijk zijn [offtopic]

.

Verwijderd

Zeker allemaal een slechte jeugd gehad?

• twgk
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
nou wat dacht je van een de hd en je ram er uit halen en er dan 380 volt op te zetten alleen 1 risico als je het verkeert doet ben je waarschijnlijk zelf ook doorgebrandt

TWGK

Party = Life
No Party = No Life

Party = Life<BR>No Party = No Life

• Aprazeth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-12-2020
doorbranden???
is ie gek of zo???

mooi linux servertje van bouwen :7

draait prachtig :7

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus eigenlijk om pc's op mn oude school die ze willen laten vervangen (de leerlingen en de leraar)en dus van plan zijn om door te laten branden ofzo zonder het geheugen en de harddisks te beschadigen (die mag ik nl hebben). Ze mogen dus ook niet zien dat ze expres gesloopt zijn.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:43

winnie

de poes...

Als het daarom gaat: heel simpel. Twintig keer de keyboard stekker net wat verkeerd in de ingang van je pc douwen, en klaar is klara. Je keyboard ingang zit rechtstreeks op je moederbord gesoldeerd. AL die keyboard ingang het dus niet meer doet, moet er een nieuwe ingang op gesoldeerd worden, wat kostentechnisch niet verntwoord is.
Men ziet wel dat die ingang gesloopt is, maar ja, ik wist ook niet dat die stekker er net ondersteboven in moest.

Verwijderd

hmm....zet dat schakelaartje op de voeding eens van 220V naar 110V >:)

Wel je brandblusser bij de hand houden en het schakelaartje weer terug zetten...

Verwijderd

van 220 naar 110 schakelaarte moet idd goed werken.

Je kunt ook een ietwat te grote koeler op je cpu plaatsen die de cpu zover omhoog tilt dat hij geen goed contact maakt met het moederbord. Valt niet op als het een wat oude koeler is, en je kunt die comp nog als linux- danwel *bsd doos gebruiken!

Verwijderd

lekker koetjes op laten grazen :)
Pagina: 1