Ik snap nog steeds je situatie niet helemaal. Wat ik heb meegekregen:
- Je werkt in de horeca op basis van een nulurencontract dat je hebt getekend met cardan payroll.
- In het afgelopen halfjaar heb je gemiddeld 30 uur per week gewerkt
- Nu wordt je (opeens) niet meer ingeroosterd en ben je erg boos.
Ik zie hier nog geen poging tot beëindiging van het contract in. Je werkgever (cardan) maakt gebruik van de flexibiliteit van een nulurencontract en heeft je diensten op dit moment blijkbaar niet nodig. Zodra ze je wel weer nodig hebben, zou je weer ingeroosterd kunnen worden voor werk want je contract loopt nog 2 maanden.
Waar ik nog niet uit ben - gezien je summiere informatie - zijn de volgende puntjes:
* Heb je tot nu toe je gewerkte uren betaald gekregen, of een soort van gemiddelde dat op 30 uur/week uitkwam? Dat laatste zou me raar lijken, want dan is het blijkbaar een 30 uur/week contract met flexibele werktijden?
* Waarom beweer je dat je contract wordt opgezegd (zie ook mijn punt hierboven over de flexibiliteit), en dan ook nog eens 'onwettig'?
* Heb je al eens met cardan gebeld om te informeren waarom je geen uren meer krijgt en welke (financiele) consequenties dat voor je heeft?
En verder sluit ik me aan bij xdc: als je er geen vertrouwen meer in hebt dat dit goedkomt, zoek een andere baan. En bedenk je in de toekomst wat de consequenties kunnen zijn van een flexibel contract als dit

.