Hallo,
ik zit met het volgende probleem:
ik ben een Progress programmeur en wil openedge architect (de ontwikkel omgeving voor Progress) installeren op mijn thuis computer.
Tijdens de install krijg ik de volgende melding:
Registry function failed (RegQueryInfoKey).
Als ik vrolijk doorga met de install krijg ik ;
RegQueryInfoKey failed.
Als ik dan nog verder ga (mag gewoon op ok klikken en verder gaan) krijg ik nog wat opties om de setup van het programma af te ronden en de melding dat architect succesvol is geinstalleerd.
Vervolgens start ik het programma door te dubbelklikken op het icoon van architect en krijg ik dit:
Not licensed to run OpenEdge Architect for version: 10.2A
UAC staat volledig uit,
ik heb het uitgevoerd als adminitrator (zowel de setup als de executable)
run in xp mode werkt ook niet
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken en op google kom ik ook niet veel tegen.
Ik hoop dat ik genoeg info heb meegegeven.
ik zit met het volgende probleem:
ik ben een Progress programmeur en wil openedge architect (de ontwikkel omgeving voor Progress) installeren op mijn thuis computer.
Tijdens de install krijg ik de volgende melding:
Registry function failed (RegQueryInfoKey).
Als ik vrolijk doorga met de install krijg ik ;
RegQueryInfoKey failed.
Als ik dan nog verder ga (mag gewoon op ok klikken en verder gaan) krijg ik nog wat opties om de setup van het programma af te ronden en de melding dat architect succesvol is geinstalleerd.
Vervolgens start ik het programma door te dubbelklikken op het icoon van architect en krijg ik dit:
Not licensed to run OpenEdge Architect for version: 10.2A
UAC staat volledig uit,
ik heb het uitgevoerd als adminitrator (zowel de setup als de executable)
run in xp mode werkt ook niet
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken en op google kom ik ook niet veel tegen.
Ik hoop dat ik genoeg info heb meegegeven.