Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Win 7 verschil RC1 en Final versie

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Schaamteloos gepost zonder navraag te doen of ik hier een apart topic over mag openen:

Wat zijn de verschillen tussen win 7 en RC1

ik kan alleen via google vinden dat er bugs uit gehaald zijn, maar er zal toch wel wat extra's zijn toegevoegd? Kan het me nauwelijks voorstellen?

Verwijderd

Dat lijkt me niet, want dan zou dat extra's ongetest blijven. Een RC is in principe release klaar (volgens Microsoft) alleen laten ze het grootte publiek nog de laatste onevenheden zoeken.

• Tennisbal
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:20:
Dat lijkt me niet, want dan zou dat extra's ongetest blijven. Een RC is in principe release klaar (volgens Microsoft) alleen laten ze het grootte publiek nog de laatste onevenheden zoeken.
das eignelijk wel logisch :) jammer had gehoopt nog meer nieuwe dingen te ontdekken

Verwijderd

Want je wil de RC blijven draaien? Waarom niet gewoon de final?

• Tennisbal
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:30:
Want je wil de RC blijven draaien? Waarom niet gewoon de final?
hehe nee, maar vroeg het me af. hoopte eigenlijk dat (nog) er meer dingen bij zaten

Verwijderd

Weet niet welke versie je nu draait maar als je enterprise of ultimate neemt heb je i.i.g. het meest ;)

• THEMAN!!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:09
misschien hoort dit vraag niet bij deze topic maar:
is er dan updates beschikbaar voor de bugs in RC? of moet je toch als je bugloos/stabiel(er) wil draaien de final versie hebben?

Verwijderd

Het laatste i.d.d. ;)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
THEMAN!! schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:45:
is er dan updates beschikbaar voor de bugs in RC?
Wikipedia: Software release life cycle: Release Candidate

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 23-10-2009 22:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:33
Heel simpel. De RC is een testversie die je niet mag en kan blijven gebruiken. Deze versie verloopt volgend jaar.
Naast wat bugfixing zijn er inderdaad nauwelijks nieuwe dingen. Daarom is het ook een Rc en geen beta meer.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35

TheVMaster

Moderator WOS
Ik zeg even lekker Googlen en je komt er vast zelf uit. Om hier nu een apart topic voor te maken, notabene nadat Windows 7 in de winkel ligt.

Windows 7 is maanden geleden al RTM gegaan en om je nu nog af te gaan vragen wat de verschillen zijn tussen de RC en RTM...ik zeg Google....of zoek even door de Windows 7 ervaringen topics...daar is het ook vaak genoeg langs gekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.