Hallo Weteringetje en welkom op GoT :W
Als je net bent geregistreerd op GoT dan adviseer ik je te kijken naar
De Algemene Voorwaarden en
Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid:
AUD beleid.
Als je deze topics hebt doorgelezen zie je wellicht dat we van een topicstart iets meer verwachten dan alleen "ik ben dit setje gezien, is het goed?". Dit vooral omdat audio persoonlijk is: wat de één qua klank en sound mooi vindt kan voor een ander het tegenovergestelde zijn.
Daarom is de eerste tip met dit soort aankopen om te gaan luisteren in een winkel. Helemaal met een budget als wat jij uit gaat willen geven. Mijn advies is dan ook ten zeerte om naar een speciaalzaak te gaan en daar je wensen/eisen en budget uit te leggen. Aan de hand daar van zal een goede verkoper je veel verder helpen dan de letterlijk honderden mogelijkheden die wij hier voor je neer kunnen zetten. Plus dat je met dit soort componenten dus altijd zelf moet gaan luisteren. Want wij kunnen hier wel een bepaalde receiver plus speaker combinatie neer gaan zetten, maar je zal zelf moeten luisteren of de klank van de receiver in combinatie met de speakers je wel aan staat.
Al met al is GoT dus een discussieforum en zijn dit soort "wat moet ik kopen-topics" niet (meer) toegestaan. Als je advies wilt raadt ik je dus nogmaals eerst aan om een shortlist op te stellen van receivers die je aanspreken en idem met speakers die je qua klank bevallen.
Maar met dit soort topics van "ik heb een X budget, wat moet ik kopen?" kunnen we hier niets mee.
Hopelijk begrijp je dan ook waarom dit topic op slot gaat.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.