Toon posts:

Problemen Compaq dv6640ed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Compaq dv6640ed ( Valt onder de serie V6500) sinds ik hem heb nu ander half jaar heb ik er alleen maar problemen mee.

Laptop loopt niet stabiel meestal 60% tot 100% terwijl ik simpel aan het interneten ben, laptop is vaker terug gegaan naar Hp maar er is verder niets aan gedaan niets geconstateerd. Nu heb ik ook van iemand gehoord dat die uit productie ie genomen waarschijnlijk door dat er veel klachten zijn, op site van hp staat die uit productie is genomen. Ook de accu houdt het net een half uur vol.

Als de laptop uit productie is genomen kan ik dan een nieuwe claimen bij hp, ik heb een uitgebreide garantie van 3 jaar bij hp.
Wat is jullie advies.

Graag serieus reageren.

Alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 22:56 ]

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Uit productie genomen betekent alleen dat ze nu ondertussen weer nieuwe modellen uitgebracht hebben, ze blijven natuurlijk niet eeuwig dezelfde modellen bouwen als ze nieuwe uitgebracht hebben.

Wat bedoel je met dat hij niet stabiel loopt, gebruikt hij constant veel cpu tijd? Dat kan geen hardwareprobleem zijn, moet wel iets van software zijn. Wat voor programma's/processen draaien allemaal?
Als je merkt dat hij raar doet, welk proces jaagt de laptop over de zeik volgens je taskmanager?

30 min voor een accu is erg kort, HP doet normaal gesproken niet lastig wanneer een accu minder dan een uur meegaat, echter moet je dan wel binnen de standaard fabrieksgarantie van 1 jaar zitten aangezien een accu maar 1 jaar garantie heeft, die valt niet onder de uitgebreide garantie. Ik ben bang dat je daar dus pech mee hebt :(

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Topicstarter
Phase schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:36:
Uit productie genomen betekent alleen dat ze nu ondertussen weer nieuwe modellen uitgebracht hebben, ze blijven natuurlijk niet eeuwig dezelfde modellen bouwen als ze nieuwe uitgebracht hebben.

Wat bedoel je met dat hij niet stabiel loopt, gebruikt hij constant veel cpu tijd? Dat kan geen hardwareprobleem zijn, moet wel iets van software zijn. Wat voor programma's/processen draaien allemaal?
Als je merkt dat hij raar doet, welk proces jaagt de laptop over de zeik volgens je taskmanager?

30 min voor een accu is erg kort, HP doet normaal gesproken niet lastig wanneer een accu minder dan een uur meegaat, echter moet je dan wel binnen de standaard fabrieksgarantie van 1 jaar zitten aangezien een accu maar 1 jaar garantie heeft, die valt niet onder de uitgebreide garantie. Ik ben bang dat je daar dus pech mee hebt :(
Bedankt voor je reactie.

Ik dacht dat het ook software matig was, maar heb alles nagekeken in taskmanager ik kan niets raars vinden.
Ook heb ik de hele systeem op nieuw gienstalleerd maar heeft niets geholpen.
Bij alles wat ik doe loopt die vast, wordt super warm en is langzaam.

Het klopt inderdaad dat als er een nieuwe type uit komt dat ze stoppen met de oude lijn, maar wat ik heb begrepen is dat hp heel veel klachten heeft gehad over deze laptop, iemand die ik ken heeft de zelfde laptop die heeft contact opgenomen met hp en die hebben gezegd dat ze heel veel problemen hadden met v6500 serie en daarom zijn gestopt met productie.

Inmiddels heb ik gebeld met hp technies dienst, we hebben wat stappen na gelopen en volgens hun is het een hardeware probleem. Ze gaan de laptop nog een keer volledig testen.

Waar ik echt van baal is dat de accu na ander half jaar het nog geen 30 min vol houdt op spaarstand.

Verwijderd

Hoe is dit afgelopen? Kwam je er een beetje uit met de klantenservice van HP?
M.a.w hoeveel heeft het je gekost?

Verwijderd

Topicstarter
Na een paar keer te hebben gebeld met klantenservice heb ik met ze afgespoken dat dit de laatste keer is dat ik akkoord ga met reparatie, mocht de laptop dan nog niet goed functioneren dan een andere oplossing moeten gaan zoeken.
Een paar dagen na dat de laptop was opgehaald heb ik hem terug gekregen er was niets aan gedaan.
Uit eindelijk heb hebben ze besloten de laptop te vervanging.

Sinds een week heb ik een nieuw laptop die perfect werkt.
Ondanks dat het lang heeft geduurd ben ik blij met de service van HP.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 17:37 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica