Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zit al een tijdje te vogelen met bluetooth tethering op mijn rooted modaco (2.8, ja hij is uit) Hero.

Ben nu in een conversatie met de maker van tetherBlu maar dit gaat langzaaam.. vandaar een topic hier.
Dit schijnt te werken op Android 1.6, maar die is er (nog) niet voor de hero.
Nu heb ik de vorige versie gehad voor 1.5 en die start goed op.
Ook geeft de tether.sh start cmd geen foutmelding en pand hij met succes.

Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen om dit te laten werken?

Het probleem is dat deze in windows (welke versie dan ook (xp,vista,w7)) niet verschijnt in de bluetooth PAN devices. Ook niet na het juist koppelen van de hero met windows.

Er zijn mensen die het voor elkaar hebben op 1.5, mits je een iptables/netfilter enabled rom hebt.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11

watercoolertje

Untertitel

Waarom niet gewoon wifitether gebruiken, het heeft wel wifi maar kan ook BT aan, via settings kan je dan omswitchen... En volgens mij zit die al in de ROM die je gebruikt:
- Added android-wifi-tether 1.60 pre3 (props to the developer, this is a great app!)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt zit erin.. alleen werkt bluetooth daarmee niet, vandaar mijn keuze om verder te kijken.
Start wel gewoon op enzo maar verbinding, ho maar. Kan wel pairen maar connecten en/of ip adres krijgen ho maar.

WifiTether is wel slick hoor! Zou willen dat het werkt..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 21:43 ]

Verwijderd

Tsja, of je gebruikt gewoon PDANet.

http://www.junefabrics.com/android/index.php

Overigens: wat ik wel interessant vindt is de andere kant op: de netwerkverbinding van mijn laptop gebruiken op mijn HTC desire via bluetooth...

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het heeft natuurlijk niet veel toegevoegde waarde om oude koeien uit de sloot te halen. Daarnaast is het desbetreffende onderwerp al meerdere malen ter sprake gekomen hier in dit forum waaronder in het Android Software & Discussie - Deel 4 topic.

Om bovenstaande reden gaat dit topic dan ook op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.