Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vraag] Mededelingen én een mededelingenforum?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 13:12

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Het Mededelingenforum bestaat voor het posten van reguliere mededelingen. Op dit moment staat er echter een mededeling bovenaan het forum, die de dans van het subforum is ontsprongen, en prioriteit heeft gekregen tot daarbuiten.

Kan ik daaruit afleiden dat het Mededelingenforum zo weinig gelezen wordt, dat de melding, als hij daarin had gestaan, te weinig gelezen zou worden?

Wat geeft een bericht dan het verschil, of hij in het subforum geplaatst wordt of bovenaan de pagina?

Komen vanaf nu alle mededelingen daar bovenaan in een geel vlakje, en wordt het subforum een archief, of een vergaarbak?

Er zijn nu twee mogelijke plaatsen voor één soort item. Ik vind het dubbel.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Dat vlak wordt voor de gehele site gebruikt. Het onderhoud zal zich niet beperken tot het forum. Voor een dergelijke mededeling vind ik het een prima plaats.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mededelingenforum is voor zut die de forumcrew belangrijk vindt, de melding die je nu bovenaan ziet is door development/serverbeheer erneer gezet en is nogal belangrijk wat ons betreft. Deze laatste gebruiken we dan ook alleen uitsluitend in speciale gevallen, zoals een downtime van naar schatting 4 uur ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.