Is deze combinatie mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• ronn0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-12 14:08
Zojuist kwam een vriend met 3 computeronderdelen welke ik voor ene kleine prijs kon overnemen, nu vroeg ik me af of deze combinatie een beetje draait of niet.

Processor
INTEL XEON (64-BIT)
3.0 GHz
800 MHz PSB
2 MB L2 Cache

Moederbord:
Asus SK8N nForce

Nu vroeg ik mij af of hiermee ook een leuk spelletje (COD MwW) mee te spelen is, mits ik er een goede grafische kaart bij koop.

Alvast bedankt! :-)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:21

MsG

Forumzwerver

Bedenk wel dat die moederbord nog AGP heeft. Dan ben je geloof ik beperkt tot een X1950Pro. Hoger wordt het allemaal PCI-e

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:39
Lijkt me sterk dat dit gaat werken, aangezien het moederbord waarna je verwijst een AMD moederbord is... Dus die processor gaat daar nooit in passen...

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ronn0 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:31:
Zojuist kwam een vriend met 3 computeronderdelen welke ik voor ene kleine prijs kon overnemen, nu vroeg ik me af of deze combinatie een beetje draait of niet.

Processor
INTEL XEON (64-BIT)
3.0 GHz
800 MHz PSB
2 MB L2 Cache

Moederbord:
Asus SK8N nForce

Nu vroeg ik mij af of hiermee ook een leuk spelletje (COD MwW) mee te spelen is, mits ik er een goede grafische kaart bij koop.

Alvast bedankt! :-)
Het moederbord dat jij aangeeft is voor AMD procesoren. Dus nee dit gaat niet werken.

• ronn0
MsG schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:33:
Bedenk wel dat die moederbord nog AGP heeft. Dan ben je geloof ik beperkt tot een X1950Pro. Hoger wordt het allemaal PCI-e
Ik heb qua hardware niet heel veel verstand, maar echt slim is het dus niet (mocht het al passen n.a.v. reactie onder je).
Pittie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:33:
Lijkt me sterk dat dit gaat werken, aangezien het moederbord waarna je verwijst een AMD moederbord is... Dus die processor gaat daar nooit in passen...
Thanks, daar had ik wel even aan moeten denken ja, behoorlijk stom haha :$

Thanks both

• ronn0
Is het verder wel een goede processor om 2010 nog een beetje fatsoenlijk mee door te komen? Heb er zo weinig verstand van :'(

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja slim. Met een X1950Pro kan je CoD4 nog wel draaien hoor, maar je beperkt jezelf wel, want CoD4 is dan al wel echt de grens, nieuwere games wordt hem bijna niet, of ze moeten lage eisen hebben.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• ronn0
Ok bedankt! :-) Toch niet zo verstandig om het te doen denk ik, hoewel het totaal 30 euro was :p

• MsG

MsG

Forumzwerver

ronn0 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:36:
Is het verder wel een goede processor om 2010 nog een beetje fatsoenlijk mee door te komen? Heb er zo weinig verstand van :'(
Wat let je om je er wat in te verdiepen. Beetje inlezen is toch niet teveel gevraagd tegenwoordig?

En met die processor kom je 2009 wel door. Maar dat geldt ook voor mijn 486 processor uit de 20ste eeuw, dus geef eens wat meer info wát je wilt kunnen draaien in 2010.

Pagina: 1