Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Ispconfig 3] Meerdere domeinen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister mijn server geinstalleerd met hierop ispconfig 3.
Daarmee wil ik mijn websites beheren dit gaat goed voor 1 domein.
Als ik een tweede wil toevoegen komt dezelfde site in beeld als het andere domein.
Dus heb inprincipe maar 1 website met 2 verschillende domeinen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat op beide domeinen een andere content komt te staan?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 20:34

tweakerbee

dus..?

Je krijgt toch een FTP username en wachtwoord voor elke 'site'? Daar moet je je content uploaden, en dan werkt het?

Anders zou ik het even vragen op het ISPConfig forum, want hier zijn volgens mij niet veel mensen die het gebruiken. Zelf heb ik alleen wat ervaring met ISPConfig2, dus veel verder kan ik je ook niet helpen.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
tweakerbee schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:03:
Je krijgt toch een FTP username en wachtwoord voor elke 'site'? Daar moet je je content uploaden, en dan werkt het?

Anders zou ik het even vragen op het ISPConfig forum, want hier zijn volgens mij niet veel mensen die het gebruiken. Zelf heb ik alleen wat ervaring met ISPConfig2, dus veel verder kan ik je ook niet helpen.
Ja dat klopt ik maak voor elke site een nieuwe ftp user aan. Maar het probleem zit in de dns zone van de domeinen. Bij de dns zone [a] word er gelinkt naar 94.23.13.13 dus krijg je hoofdpagina als ik het goed hebt.
Maar dit moet gewijzigd worden voor beide domeinen naar het "apparte" stukje. Maar ik heb geen idee hoe ik dit probleem oplos