[vraag] welke programmeer taal?

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 08:36
Dag Tweakertjes

Ik zit met een klein probleempje.
Ik zou graag iets anders doen dan webapplicaties te schrijven ik had graag begonnen aan desktops applicaties maar weet welke taal ik moet leren.
over pyhton heb ik al goede reacties gehoord en sommige zeggen dat het de taal is van de toekomst.
maar ik weet niet wat het beste is python,c++,c#?
Het zijn wel maar voor kleine dingen bv.: ledjes aansturen via een com poortje of een invoer programmatje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dit topic al gelezen: 'Desktopontwikkeling' : Waar te leren ??

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 08:36
had het topic nog niet tegen gekomen bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Welke taal je moet nemen is zowel persoonlijk als irrelevant. Een C++ fanboy zal zeggen dat je C++ moet kiezen, een python fanboy zal zeggen dat python fijn is, en intussen kom je alsnog nergens. Je moet die taal kiezen die je zelf gemakkelijk vindt en waarmee je daadwerkelijk je doel kan bereiken. Aangezien alles wat je wil doen in zowat alle talen moet kunnen komt het niet op meer aan dan persoonlijke smaak. En zoals je hier kan zien loopt dit soort topics nooit uit op een conclusie en gaan ze daarom op slot. :)

Dus nogmaals: kijk eens goed naar de talen, en neem wat beginnerslesjes door. Kijk wat je van te talen vindt en kies die taal die je het meest aanspreekt. In dit geval zal het geen fluit uitmaken welke je kiest. ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.