Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem IE8, tig tabbladen na klikken op link

Pagina: 1
Acties:

• HaydenNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 23:36
Hey hey iedereen,

ik heb een probleem en kan daar via google niet achterkomen wat de oorzaak is, dus misschien kunnen jullie mij helpen. Als ik op een link klik, maakt niet uit waar (mail, website etc) dan opent er een nieuwe IE pagina met wel 10 of meer tabbladen die allemaal dezelfde pagina willen laden. Heeft iemand enig idee hoe dit kan ? En nog belangrijker, hoe dit eraf kan :) Ik heb sinds van de week windows 7 ultimate erop, maar verder is er niets veranderd. Ik maakte al eerder gebruik van IE 8. Bedankt voor de moeite alvast !

Gr.

Hayden

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 09:23

Pietertje

The Rock

Probeer onder Tools Manage Add-ons alle Add-ons uit te zetten die je vreemd voorkomen. Ik denk dat daar het probleem zit. 8)

• HaydenNL
Kan je iets specifieker zijn waar ik dat kan vinden ? :) (A)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09

Reptile209

- gers -

Wat is er niet specifiek genoeg aan Tools > Manage Add-ons (Extra > Invoegtoepassingen beheren ofzo in het Nederlands)? Kijk daar eens in de lijst naar add-ons van dubieuze herkomst en disable die.
Als alternatief kan je eens kijken of HijackThis of een andere spyware-scanner nog gekke dingen tegenkomt.

[ Voor 21% gewijzigd door Reptile209 op 23-10-2009 18:28 ]

Zo scherp als een voetbal!

• HaydenNL
Nope, niets raars te zien. Volledige systeemscan van AVG levert niets op. Iemand andere ideeen ? Lijkt me een virus of vreemde bug van windows 7....

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:17
als laatste optie kan je ook internet explorer eraf gooien en opnieuw installeren onder
Control Panel\Programs\Programs and Features\ ---> turn windows features on or off
Pagina: 1