Ik wil een celeron kopen en nou wou ik weten of er ook slot1 versies zijn of moet ik dan echt aan een converter. Ik wil een 400 Mhz kopen.
Verwijderd
ze zulle waarschijnlijk een stuk duurder zijn.. en waarom een 400 ?? is die nog te krijgen dan ??
groete, Camier
groete, Camier
Bij alternate adverteren ze nog met een celly 400 voor anderhalve meier. Staat alleen niet bij wat voor socket
Verwijderd
Volgens mij gaat de slot1-celly niet verder dan 333 of 366 MHz. En ze zijn niet meer te krijgen vermoed ik.
Trouwens, waarom geen SOcket370? Zo'n convertortje werkt prima. Ik heb er zelfs bewust voor gekozen omdat mijn mobo geen voltage tweaking heeft, en de convertor wel. Daarom kan ik mijn C366 PPGA op mijn Slot1 mobo laten draaien op 550 MHz.
Trouwens, waarom geen SOcket370? Zo'n convertortje werkt prima. Ik heb er zelfs bewust voor gekozen omdat mijn mobo geen voltage tweaking heeft, en de convertor wel. Daarom kan ik mijn C366 PPGA op mijn Slot1 mobo laten draaien op 550 MHz.
Verwijderd
Heb van het weekend een Celeron 466 socket 370 op een slot 1 mobo (abit be6-2). Werkt echt prima
Verwijderd
celeron 400mhz slot1 bestaat wel heb'em zelf ook, maar ze zijn eigenlijk niet meer te krijgen of je moet geluk hebben dat er ergens nog een in een magezijn ligt.
Pagina: 1