Jullie haten waarschijnlijk dit soort ideeën, omdat jullie dan weer aan de bak moeten, maar misschien is deze het overwegen waard: (waarbij dit natuurlijk niet denigrerend bedoeld is, sterker nog, ik zou op mn knieën gaan voor de devvers hier!
)
Ik bekijk vaak de eerste 5 advertenties op V&A, gewoon leuk en misschien zit er iets tussen wat ik zoek.
Meestal ga ik niet de 50 advertenties die er na komen uitvoerig bekijken, gewoon, omdat dat te veel klikken is.
Nu heb ik bij gmail uit het lab een aardige feature: een soort simpelscroll:
]
Als ik de rechtermuisknop ingedrukt houd en de muis naar rechts beweeg, ga ik naar de volgende mail in mijn inbox. Dit werkt heerlijk (zo heerlijk dat ik vaak de al gelezen emails nog een keer lees omdat ik maar blijf bladeren.) Zou zoiets ook bij V&A mogelijk zijn? Het makkelijk door de advertenties bladeren dmv een simpele muisbeweging? Lekker makkelijk en zo krijgen de iets oudere advertenties ook nog een kans!
Waarbij vooral dat laatste een groot voordeel is voor de verkopers, aangezien er elke 5 minuten wel een nieuwe advertentie in de V(&A) wordt geplaatst, raakt je advertentie snel in de vergetelheid.
Maar oké, door er wat mee of doe het niet, ik heb mijn zegje gedaan!
trouwens, zit ik hier goed
?
Ik bekijk vaak de eerste 5 advertenties op V&A, gewoon leuk en misschien zit er iets tussen wat ik zoek.
Meestal ga ik niet de 50 advertenties die er na komen uitvoerig bekijken, gewoon, omdat dat te veel klikken is.
Nu heb ik bij gmail uit het lab een aardige feature: een soort simpelscroll:
]Als ik de rechtermuisknop ingedrukt houd en de muis naar rechts beweeg, ga ik naar de volgende mail in mijn inbox. Dit werkt heerlijk (zo heerlijk dat ik vaak de al gelezen emails nog een keer lees omdat ik maar blijf bladeren.) Zou zoiets ook bij V&A mogelijk zijn? Het makkelijk door de advertenties bladeren dmv een simpele muisbeweging? Lekker makkelijk en zo krijgen de iets oudere advertenties ook nog een kans!
Waarbij vooral dat laatste een groot voordeel is voor de verkopers, aangezien er elke 5 minuten wel een nieuwe advertentie in de V(&A) wordt geplaatst, raakt je advertentie snel in de vergetelheid.
Maar oké, door er wat mee of doe het niet, ik heb mijn zegje gedaan!
trouwens, zit ik hier goed
[ Voor 7% gewijzigd door J_V_D_L op 23-10-2009 15:52 . Reden: restepc voor de devvers + plaatje fixed ]