Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Idee/feature] V&A simpel-scroll

Pagina: 1
Acties:

• J_V_D_L
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

J_V_D_L

Mag ook zonder lage streepjes.

Topicstarter
Jullie haten waarschijnlijk dit soort ideeën, omdat jullie dan weer aan de bak moeten, maar misschien is deze het overwegen waard: (waarbij dit natuurlijk niet denigrerend bedoeld is, sterker nog, ik zou op mn knieën gaan voor de devvers hier! _/-\o_ )

Ik bekijk vaak de eerste 5 advertenties op V&A, gewoon leuk en misschien zit er iets tussen wat ik zoek.
Meestal ga ik niet de 50 advertenties die er na komen uitvoerig bekijken, gewoon, omdat dat te veel klikken is.

Nu heb ik bij gmail uit het lab een aardige feature: een soort simpelscroll:

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/99l4is.gif]

Als ik de rechtermuisknop ingedrukt houd en de muis naar rechts beweeg, ga ik naar de volgende mail in mijn inbox. Dit werkt heerlijk (zo heerlijk dat ik vaak de al gelezen emails nog een keer lees omdat ik maar blijf bladeren.) Zou zoiets ook bij V&A mogelijk zijn? Het makkelijk door de advertenties bladeren dmv een simpele muisbeweging? Lekker makkelijk en zo krijgen de iets oudere advertenties ook nog een kans!

Waarbij vooral dat laatste een groot voordeel is voor de verkopers, aangezien er elke 5 minuten wel een nieuwe advertentie in de V(&A) wordt geplaatst, raakt je advertentie snel in de vergetelheid.

Maar oké, door er wat mee of doe het niet, ik heb mijn zegje gedaan! :)

trouwens, zit ik hier goed :P ?

[ Voor 7% gewijzigd door J_V_D_L op 23-10-2009 15:52 . Reden: restepc voor de devvers + plaatje fixed ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
[q]Jullie haten waarschijnlijk dit soort ideeën, omdat jullie dan weer aan de bak moeten, [/]
Misschien dit soort oordelen aan de devvers overlaten... Komt namelijk heel denigrerend over :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je plaatje werkt niet

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik kan het slecht zien, maar het klinkt als iets wat onwijs loos en irritant gaat zijn imo.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het komt volgens mij neer op Mouse Gestures, zoals meerdere (web)applicaties dat ondersteunen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• J_V_D_L
  • Niet online

J_V_D_L

Topicstarter
zie: http://www.youtube.com/watch?v=pmS6RD31DE8

inderdaad, dat blijkt de Engelse vertaling.

Het valt dus mee hoe irritant het is, ik vond het echt geweldig werken in Gmail!

(plaatje komt van gmail, het is inderdaad wat klein)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Zoiets moet je sowieso consistent doortrekken naar de hele tweakers.net functionaliteiten en niet alleen V&A, als je zoiets al zou willen implementeren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:57
Lijkt me in de knoei komen met veel gebruikte mousegesture plugins in Firefox of bijvoorbeeld Opera (of was het nou Safari die het standaard had).

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• J_V_D_L
  • Niet online

J_V_D_L

Topicstarter
MsG schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:09:
Zoiets moet je sowieso consistent doortrekken naar de hele tweakers.net functionaliteiten en niet alleen V&A, als je zoiets al zou willen implementeren.
Op het forum zou je zo makkelijk door de actieve topics kunnen bladeren. Maar oké, ik zie dat veel mensen het niks vinden, misschien is het ook niks :+

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan toch met configureerbare mouse gestures allerlei zaken (per site) instellen?

Pagina: 1