Ik heb besloten om gister mijn desktop te installeren met Windows 7, voorheen Vista Ultimate. Nadat ik dat gedaan had wilde ik via mijn mediacenter, waar nog Vista Ultimate op stond, een filmpje bekijken. Dat lukte wel maar alles wat vanaf mijn desktop gestreamd werd, was schokkerig. Denkend dat het mischien wat met de communicatie tussen Vista en 7 was, heb ik besloten om ook mijn mediacenter te upgraden. Helaas is het probleem er niet mee opgelost.
Het is als volgt. Ik heb een desktop staan waar de film vandaan gestreamd worden en deze is met een netwerk kabel geconnect aan een switch vandaar loopt een kabel daar de mediacenter.
- Heb op beide machines al de firewall uitgeschakeld, maar dit heeft het probleem niet opgelost
- Homegroup netwerksharing geprobeerd.
- Display drivers en videocodecs opnieuw geinstalled.
- Gegoogled, maar er schijnen meer mensen last van te hebben. Kan alleen geen antwoord vinden. Misschien verkeerde zoekopdrachten gebruikt.
Is er iemand die dit ook al is tegengekomen, en zo ja hei heb je het opgelost?
Het is als volgt. Ik heb een desktop staan waar de film vandaan gestreamd worden en deze is met een netwerk kabel geconnect aan een switch vandaar loopt een kabel daar de mediacenter.
- Heb op beide machines al de firewall uitgeschakeld, maar dit heeft het probleem niet opgelost
- Homegroup netwerksharing geprobeerd.
- Display drivers en videocodecs opnieuw geinstalled.
- Gegoogled, maar er schijnen meer mensen last van te hebben. Kan alleen geen antwoord vinden. Misschien verkeerde zoekopdrachten gebruikt.
Is er iemand die dit ook al is tegengekomen, en zo ja hei heb je het opgelost?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)