Toon posts:

problemen vlc mediaplayer en amBX

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo

zou iemand mij kunnen helpen.
ik heb namelijk een probleem met amBX
het wilt niet werken met vlc mediaplayer
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaYsoms
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 11:14
Werkt de set wel met illuminate?
Als dit wel werkt is het enige wat je moet doen is zorgen dat je de nieuwste versie van de AMBX software heb lopen. Dan een video via VLC afspelen (veelal werken .mkv bestanden en HD bestanden bij mij niet met AMBX icm VLC) dan ziet de AMBX software VLC, voegt deze vervolgens toe. Dan zou het in principe moeten werken. Zelf vind ik VLC een bagger programma, was in het verleden wel goed maar nu zou ik het niet meer gebruiken. Mijn advies zou zijn probeer het met KMplayer of met media player classic, deze beiden werken bij mij uitstekend.

[ Voor 0% gewijzigd door RaYsoms op 23-10-2009 19:37 . Reden: Onvolledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:14
ambx met vlc werkt bij mij ook voor geen meter, heeft het alleen in het begin even gedaan daarna niet meer. Mijn oplossing is gewoon vlc niet meer gebruiken, 't is toch een waardeloos programma, je kan beter media player classic gebruiken, of meteen voor xbmc gaan, daarbij werkt ambx echt goed:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd?

http://www.google.com/search?q=ambx+vlc
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1253841?data[filter_keywords]=vlc&data[boolean]=AND

Het is wel de bedoeling dat je zelf het een en ander uitzoekt voordat je een topic opent. Zoals in Het algemeen beleid #topicplaatsen beschreven staat is het de bedoeling dat je zelf wat opzoekt voordat je een topic opent, en wanneer je dan een topic opent, doe dat op de goede plaats (Spielerij - Problemen & Vragen).

Dit topic is gesloten.