Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 01:38
Hi mensen,

Sinds een tijdje heb ik de Ultimate Ears MetroFi 170. Ik heb ze via internet gekocht omdat ik van veel mensen hoorde dat ze goed geluid gaven voor een goede prijs.

Toegeven, ik vind ze prima geluid geven. Het nadeel vind ik dat ze bij mij niet passen. Als ik ze in mijn oor doe dan gaan ze er automatisch weer uit (ik denk dat het 'rubbertje' te groot / stug is) waardoor alle bas wegvalt en ze soms zelfs uit mijn oor 'springen'. Ook krijg ik na een tijdje pijn in mijn oor omdat ik ze er steeds probeer in te duwen.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Zijn er misschien 'rubbertjes' van andere in ear koptelefoontjes die hierop passen?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Welke maten heb je allemaal gebruikt? :) Small, Medium en Large? Of heb je er maar 1 maat bijgekregen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RuntimeError
Touchdomex schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:08:
Welke maten heb je allemaal gebruikt? :) Small, Medium en Large? Of heb je er maar 1 maat bijgekregen?
Er zaten 3 bij en ik heb ze allemaal geprobeerd. Op dit moment gebruik ik small omdat ik de andere al niet eens in mijn oor krijg....

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:25

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes mogen in Draagbare Mediaspelers :)

Audio en Hifi >> Draagbare Mediaspelers

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RuntimeError
FeaR1986 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:24:
Oordopjes mogen in Draagbare Mediaspelers :)

Audio en Hifi >> Draagbare Mediaspelers
niemand???

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Volgens mij passen de small dopjes van Sennheiser CX300/Creative EP630/EP830 wel op de UE. Vind imho vooral dat de pluggen die Logitech erbij levert behoorlijk stug zijn. Duurt lang voordat ze soepel zijn... Hopenlijk helpt je dit wat meer :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Check op Head-Fi welke comply foams op je setje passen. Als ik het goed begrepen heb dan zetten deze uit wanneer ze warm worden als je ze in je oor hebt waardoor je een perfect seal krijgt.

• RuntimeError
Lukin schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:12:
[...]

Check op Head-Fi welke comply foams op je setje passen. Als ik het goed begrepen heb dan zetten deze uit wanneer ze warm worden als je ze in je oor hebt waardoor je een perfect seal krijgt.
ik heb ze besteld :)

[ Voor 88% gewijzigd door RuntimeError op 25-10-2009 20:56 ]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 20:27
Je zult er geen spijt van krijgen ;)
Alleen jammer dat ze na een tijdje verkleuren en weer nieuwe moet bestellen

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 21:30
ik heb zelf de ue super fi 5 pro, en die gebruik ik ook in combo met de comply foams , alleen er is nog een betere oplossing , alleen wel veel duurder. dat zijn custom mold earplugs die op je in ears passen. kost wel weer rond de 150 uit amerika dan zijn de comply´s toch een fijnere keuze.

zorg er in ieder geval voor dat je er niet te veel mee gaat kneden want dan zijn ze veel eerder aan vervanging toe.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:48

samo

yo/wassup

Als je de doppen indoet moet je wat aan je oor omhoog trekken om wat ruimte te maken dat de doppen er makkelijk in gaan. Dat ook gedaan?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Pagina: 1