Toon posts:

Goede gaming headset

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben op zoek naar een goeie gaming headset, prijs is niet echt van belang zolang het in verhouding staat kwa prijs/kwaliteit.
Ik heb de creative extremeFX XFi soundcard die ik bij men crosshair formula moederbord heb gekregen.
Kan ik nou beter een met usb connectie headset pakken of analoge verbinding headset.
Welke zijn 1 van de beter headsets, liefst met microfoon.

[ Voor 134% gewijzigd door een moderator op 23-10-2009 19:47 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Beste Capo_italia,

In je vorige topic heeft een collega al verteld dat bovenstaande niet de manier is om een topic op GoT te openen. En dat geldt niet alleen voor het Spielerij-forum, maar ook voor Audio en Hifi.

Dus om mijn collega deels te mogen herhalen:
Hier staan echt meer dan voldoende headsets met ervaringen van verschillende gebruikers. Wat je moet kopen ligt maar net aan jouw eisen, dat is niet iets waar ons advies nuttig bij is. Wil je toch nog wat advies hebben raad ik je aan om eens in de laatste best buy guide te kijken.

Ook stel ik voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. En dan vooral het deel van hoe een nieuw topic te openen. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.