Hallo allemaal,
Gisteren heb ik mijn PC geformateerd en er een verse installatie van Windows XP (Professional, SP3) opgezet. Nu werkt alles naar behoren, behalve mijn microfoon. Die kraakt namelijk enorm wanneer ik via de Windows Sound Recorder wat zeg (klik voor link naar geluid). Het maakt niet uit of dat ik de Microphone Boost aan/uit zet, Frontpanel aan/uit (in SoundMax)... Ik heb naast deze microfoon ook een ander geprobeerd, werkte ook al niet!

Er staat bij Needs to be muted, bij het gele driehoekje.
Moederbord: Asus Maximus Formula (SupremeFX II geluidskaart, zat erbij, moet je in een PCI-slot doen)
Processor: Intel Core2Duo E8400
Geheugen: Team Xtreme 4096MB, PC6400
Videokaart: 2x MSI R4850 T2D
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 640GB
Voeding: OCZ StealthXStream 600Watt
Gisteren heb ik mijn PC geformateerd en er een verse installatie van Windows XP (Professional, SP3) opgezet. Nu werkt alles naar behoren, behalve mijn microfoon. Die kraakt namelijk enorm wanneer ik via de Windows Sound Recorder wat zeg (klik voor link naar geluid). Het maakt niet uit of dat ik de Microphone Boost aan/uit zet, Frontpanel aan/uit (in SoundMax)... Ik heb naast deze microfoon ook een ander geprobeerd, werkte ook al niet!

Er staat bij Needs to be muted, bij het gele driehoekje.
Moederbord: Asus Maximus Formula (SupremeFX II geluidskaart, zat erbij, moet je in een PCI-slot doen)
Processor: Intel Core2Duo E8400
Geheugen: Team Xtreme 4096MB, PC6400
Videokaart: 2x MSI R4850 T2D
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 640GB
Voeding: OCZ StealthXStream 600Watt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 02:00 ]