[Win 7] Zoekfunctie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
hoi,

ik heb in een map allemaal submappen staan die allemaal een .svn bestand hebben. Ook heeft elke submap weer een map met .svn bestanden etc..

Nu kon je altijd in windows xp gewoon zoeken op .svn en dan "include hidden files" aanvinken.

Met windows 7 kom ik er niet uit.

Het tabblad "search" in "folder options" had ik al gevonden, maar dingen daar aan- en uitvinken lijkt niet te helpen. Ook "show hidden files, folders and drivers" aanvinken in het tabblad "view" lijkt niet te helpen.

Iemand enig idee hoe ik in een keer alle .svn bestanden kan vinden en vervolgens verwijderen?

Groeten,

Jeroen

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Schop

Ik heb hetzelfde probleem maar dan anders :)
Voorheen kon je in XP gewoon bv zoeken in de verkenner met F3 naar *.jpg en dan kreeg ik alle files te zien, ook in de subfolders. Nu in Win7 lijkt dit niet meer te werken. Bij organiseren > map en zoekopties > zoeken > staat "zoekresultaten in orderliggende mappen opnemen..." aangevinkt.

Iemand :?

edit:

Ben er uit. Als ik naar bv een root drive ga zoals D: en vervolgens zoek op *.jpg dan doet ie het goed. Echter ga ik wat mappen dieper dan werkt het opeens niet meer en vindt ie zelfs niet eens bestanden waarvan je de bestandsnaam letterlijk intikt in het zoekvenster :? Anyway het werkt nu bij mij door organiseren > map en zoekopties > zoeken > "altijd naar bestandsnamen en inhoud zoeken..." en "de index niet gebruiken tijdens het zoeken naar systeembestanden..." aan te vinken.

[ Voor 41% gewijzigd door Mike Jarod op 28-12-2009 21:26 ]