Beste Tweakers,
Mijn probleem is dat ik bij een website de kopjes een lijn aan de onderkant wil geven. Prima dus ik dacht dat even te maken, maar niet dus
Even uitleggen...
(Meekijken kan hier)
Bij het kopje LAATSTE BERICHTEN staat nu een plaatje, een lijn die langzaam wegvloeit. Erg mooi alleen die moet onder het kopje staan...
Nu is dit mijn css...
Is er een manier om dus dat plaatje naar onder te krijgen met een margin van 2 á 3 pixels tussen het kopje en de lijn.
Mijn dank is groot voor elke hulp!
EDIT:
Oplossing
Mijn probleem is dat ik bij een website de kopjes een lijn aan de onderkant wil geven. Prima dus ik dacht dat even te maken, maar niet dus

Even uitleggen...
(Meekijken kan hier)
Bij het kopje LAATSTE BERICHTEN staat nu een plaatje, een lijn die langzaam wegvloeit. Erg mooi alleen die moet onder het kopje staan...
Nu is dit mijn css...
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| .kop1{ font-family: "Helvetica", Verdana, sans-serif; font-size: 1.4em; font-weight: bold; color: #0d7170; text-transform: uppercase; margin-top: 0px; letter-spacing: -1px; background: url(images/lijn2.jpg) 0 0 no-repeat; } |
Is er een manier om dus dat plaatje naar onder te krijgen met een margin van 2 á 3 pixels tussen het kopje en de lijn.
Mijn dank is groot voor elke hulp!
EDIT:
Oplossing
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| .kop1{ font-family: "Helvetica", Verdana, sans-serif; font-size: 1.4em; font-weight: bold; color: #0d7170; text-transform: uppercase; margin-top: 0px; background: url(images/lijn2.jpg) no-repeat; background-position:bottom left; line-height: 200%; } |
[ Voor 16% gewijzigd door JefSnare op 23-10-2009 10:12 ]