Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

[Dreamweaver] Problemen met preview functie*

Pagina: 1
Acties:

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 15:41

i7x

Emoji fan πŸ‘½πŸ¦‘πŸ¦‹πŸ“

Topicstarter
Hee Tweakers, ik heb jullie hulp weer eens nodig met het volgende probleem. :P

In Adobe Dreamweaver zit een functie om je pagina te previewen. Ik wil dit gebruiken maar wanneer ik op f12 druk opent de pagina
http://localhost/phptest.php
Mijn bestand heet phptest.php dus dat klopt wel maar ik krijg niets te zien omdat deze op mijn server staat en niet op localhost. Nu heb ik wel de server ingesteld via het 'sites' menu en wanneer ik localhost handmatig vervang door mijn eigen website adres is de pagina ook geupdate maar het werkt nogal vervelend dit elke keer te moeten doen. Ik ben uiteraard nog eens alle stappen van het sitesmenu nagelopen maar alles lijkt te kloppen.

Dit zal ongetwijfeld een noob vraag zijn maar dat ben ik dan ook. Ik wil het echter wel graag leren. :)

EDIT: Ai, ik zie dat ik vergeten ben een topictitel in te voeren. Kan een mod dat aanpassen naar "[Dreamweaver] Problemen met preview functie"? O-)

[ Voor 8% gewijzigd door i7x op 22-10-2009 22:01 ]

πŸ¦… U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ πŸ“ˆ ARKK, πŸ“ˆ UPRO, πŸ“ˆ TECL, πŸ“ˆ QQQJ, ...

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

TeeDee

CQB 241

Afaik is Dreamweaver dusdanig ingesteld dat je alleen lokaal de preview kan gebruiken. Op zich wel logisch natuurlijk. Je gaat op een 'live' omgeving geen test zaken plaatsen.

Ben trouwens ook wel benieuwd of dit gaat werken in Dreamweaver.
Misschien zou je bij de 'Testing Server' properties kunnen loeren om te kijken hoe of wat.

[ Voor 32% gewijzigd door TeeDee op 22-10-2009 23:32 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit is echt iets wat de software zelf te maken heeft, dus een klein tikje naar CSA

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 15:41

i7x

Emoji fan πŸ‘½πŸ¦‘πŸ¦‹πŸ“

Topicstarter
TeeDee schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:28:
Afaik is Dreamweaver dusdanig ingesteld dat je alleen lokaal de preview kan gebruiken. Op zich wel logisch natuurlijk. Je gaat op een 'live' omgeving geen test zaken plaatsen.

Ben trouwens ook wel benieuwd of dit gaat werken in Dreamweaver.
Misschien zou je bij de 'Testing Server' properties kunnen loeren om te kijken hoe of wat.
Ja hoor, daar zat het probleem. :) Ik moest nog een prefix instellen en die stond standaard op localhost. Bedankt voor je tip. ^^

πŸ¦… U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ πŸ“ˆ ARKK, πŸ“ˆ UPRO, πŸ“ˆ TECL, πŸ“ˆ QQQJ, ...