Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(optioneel) al het nieuws op de frontpage posten

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Het is wel eens vaker aangekaart geloof ik, er zijn berichten die niet op de frontpage komen maar wel in de desbetreffende categorie (bijv. nieuws: Video Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City ) die moet je dan maar toevallig ontdekken omdat er een link onder het bericht dat je aan het lezen bent staat.
Nu snap ik de motivatie om het niet op de FP te posten wel, maar is het niet mogelijk om een optioneel vinkje te maken voor de verschillende thema's om het nieuws daarvan in je frontpage te plaatsen? Zo hoe je niet perse het channel te bekijken en als je niet van gamevideos houdt dan kun je bijvoorbeeld enkel pro of core aanvinken.
Beetje duidelijk wat ik bedoel?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Een pagina waar écht al het nieuws getoond wordt zou leuk zijn inderdaad, nu word je gedwongen om de kanalen af te gaan (wat begrijpelijk is, maar daardoor niet meer wenselijk) wil je alles meekrijgen.

The devil is in the details.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Je kunt in de sidebar het blokje 'Uit de rubrieken' aanzetten. Daarin verschijnen alle channel-only berichten.

De redactie maakt bewuste keuzes over wat wel of niet op de algemene frontpage verschijnt, meestal heeft dit te maken met de nieuwswaarde en nieuwsaanbod in het algemeen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
rob_erwt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:10:
Je kunt in de sidebar het blokje 'Uit de rubrieken' aanzetten. Daarin verschijnen alle channel-only berichten.

De redactie maakt bewuste keuzes over wat wel of niet op de algemene frontpage verschijnt, meestal heeft dit te maken met de nieuwswaarde en nieuwsaanbod in het algemeen.
Die sidebar is al overvol en is natuurlijk lang niet zo opvallend als de body. Ik snap dat de nieuwswaarde lager is, maar als iemand expliciet aangeeft dat hij die berichten toch wil zien dan ontwijk je dat bezwaar toch?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, dan nog steeds, je kunt die lijst aanzetten, en de rest allemaal weglaten wat ons betreft :)

De fp zo dynamgisch maken zouden we trouwens graag zelf ook willen, maar dat is niet bepaald een simpele fix vanwege wat oudere code ;)
Won't fix at the moment, en een dynamischere fp staat al ergens in devtrack :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.