Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nic0demus
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06-2016
Hallo mensen,

Ik wil een camera phone kopen, en ik wil dat hij goede foto's maakt. Dat betekent minimaal 5MP en een Xenon Flash. Van lenzen weet ik niet zo veel, alleen dat Carl Zeiss altijd wel goed is, maar een andere manufacturer is ook prima, als het maar scherp is.

Ik had een Nokia N82 maar die is kapotgegaan, daarvan was de fotokwaliteit prima, erg goed zelfs.
Wie kan er nog andere camera phones met bovenstaande eisen van harte aanraden?

Life would be so much easier if I had the source code...

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Staar je niet blind op Carl Zeiss, dat is alleen maar een reclamekreet, of geloof je echt, dat het kleine plastic schijfje in een mobiele telefoon ook maar in de verste verte te vergelijken is met een uit meerdere elementen bestaand objectief van de beste kwaliteit glas ?
Overigens is de N82 nog steeds een van de beste cameraphones.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je wilt weten hoe goed de camera van een bepaalde telefoon is, kun je dat prima terugvinden in reviews. Omdat we op GoT verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat en dan pas een topic opent, gaat dit topic dicht. In je topicstart is namelijk geen eigen inzet terug te vinden. Bovendien is het niet de bedoeling dat wij dit voor jou uit gaan zoeken.

Lees aub Het algemeen beleid even door, zodat je weet wat we hier verwachten :)

Dit topic is gesloten.