Toon posts:

Twee beeldschermen en een tv aansluiten op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil twee monitors en een tv op mijn pc aansluiten. Ik heb een ATI Radeon X300 videokaart, daarop zit een vga en een dvi poort. Want ik nu wil..is een monitor aansluiten via dvi. De andere monitor + tv via vga. Ik wil hiervoor een VGA 2-poorts splitter gebruiken, aangezien ik maar één vga poort over heb. Is dit mogelijk?

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 11:21
Wil, als je tenminste op Andere monitor + tv via vga hetzelfde beeld wil houden. Je krijgt dus geen 3 schermen.

Verwijderd

Topicstarter
BlackWhizz schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:09:
Wil, als je tenminste op Andere monitor + tv via vga hetzelfde beeld wil houden. Je krijgt dus geen 3 schermen.
Hey, bedankt voor je reactie!

Nee, dat hoeft ook niet. Het is meer als een film bijv. wil kijken. Dan kan ik dat doen via de tv.
Dus de ''andere monitor'' wil ik klonen met de tv zal maar zegge.

Dat is dus mogelijk volgens jou? Via een 2 poorts vga splitter dan. Had deze ingedachte
http://www.popelectronics...vga-splitter-pr-1102.html

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:41
Als je het mij vraagt dan kan dat prima, we gebruiken dezelfde splitter op het werk als we tijdens een vergadering een monitor en een beamer tegelijk willen gebruiken icm met een laptop. Ziet er exact hetzelfde uit, alleen het labeltje is anders en hij was ook wel iets duurder... van Conceptronic. Ook eentje die ongeveer andersom werkt, dan kunnen we snel switchen tussen 2 computers op de beamer etc. Ook heel erg handig :)

Is die shop een beetje te vertrouwen? Ik ken die shop niet, maar voor dat geld wil ik nu ook wel zo'n splitter hebben :9~

Verwijderd

Topicstarter
MicGlou schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:52:
Als je het mij vraagt dan kan dat prima, we gebruiken dezelfde splitter op het werk als we tijdens een vergadering een monitor en een beamer tegelijk willen gebruiken icm met een laptop. Ziet er exact hetzelfde uit, alleen het labeltje is anders en hij was ook wel iets duurder... van Conceptronic. Ook eentje die ongeveer andersom werkt, dan kunnen we snel switchen tussen 2 computers op de beamer etc. Ook heel erg handig :)

Is die shop een beetje te vertrouwen? Ik ken die shop niet, maar voor dat geld wil ik nu ook wel zo'n splitter hebben :9~
Hey,

Ja, denk het wel. Heb er nooit iets besteld, maar het ziet er vetrouwd uit

• InsidiouZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08-2025
Je moet nooit afgaan op hoe de site eruit ziet..

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:55
MicGlou schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:52:

De site heeft verschillende keurmerken erop staan dus denk wel dat het betrouwbaar is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm besteld. Krijg ik trouwens geen gezeur met resoluties? Aangezien mijn tft 19 inch is. En mijn tv 32 inch...

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 11:21
Beide schermen geven identiek beeld. Dus je limiet qua resolutie ligt bij het scherm met de laagste resolutie.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Volgens mij vangen dit soort splitter het reso verschil op als ik me niet vergis.

http://www.cartft.com/image_db/VGA_Splitter_Cable.jpg bij zo 1 had je wel een probleem gehad met reso's maar ik weet dit niet zeker.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor kabel heb je eigenlijk nodig voor de linkse aansluiting?

Afbeeldingslocatie: http://www.popelectronics.nl/images/D/CMP-SWITCH91_4.jpg

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 12:44
een vga male-female kabel :) male om hem aan je pc te kunnen hangen en female om hem aan het kastje te kunnen hangen.

Carpe Diem

• Zanthr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05 13:46
pop electronics is van een organisator van samenkopen.net, lijkt me op zich betrouwbaar!
Pagina: 1