Toon posts:

ÓÓÓÓÓÓ Bestanden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben net nieuw hier en heb me speciaal hiervoor aangemeld bij Tweakers. Ik zit namelijk met een probleem. Ik heb een paar dagen geleden de onmogelijke opdracht gekregen om een MP3 speler te maken. Het gaat hier om een zegmaar een nep-Ipod Nano van 8GB. Deze is door een bekende van mij via het internet gekocht, ze wist dat het om een nep Ipod ging, maar hij zou het wel gewoon normaal doen. Hij doet het ook normaal tot op een zekere hoogte. Hij maakt namelijk van alle nummers die niet goed in een map staan enorm vage ÓÓÓÓÓÓ bestanden. Deze bestanden waar niemand op het hele internet ooit van heeft gehoord wegen makelijk 1 TB, terwijl de MP3 speler maar 8GB capaciteit heeft. Dit is denk ik een fout in windows maar ik kan niet meer op een manier komen om deze vage bestanden eraf te halen. Zodra ik op ''verwijderen'' klik krijg ik het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/7472/fout1h.th.png

Enorm vaag dus. De bestanden zijn voor zover ik weet met geen enkel programma verbonden en dus ook niet in gebruik.Ik ben zelf al niet erg handig met computers, maar dit snap ik echt totaal niet. Ik hoop dat jullie met een manier kunnen komen om deze bestanden te verwijderen zodat er gewoon muziek op kan. Hieronder nog een screenshot van het probleem. De :C schrijf is niet zoals bij de meeste van jullie waar Windows op draait, dat is iets anders geregeld.

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/6807/fout2.th.png

Ik heb geen idee of dit hier goed staat, zoniet, zou een mod het dan in het goede gedeelte willen plaatsen? Dit hoort volgensmij niet bij MP3 spelers etc, want dit heeft met Windows te maken. Maargoed, Alvast bedankt!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45
Draai eens even chkdsk /r

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-02 20:35

Pathogen

Shoop Da Whoop

Welkom!

Ten eerste: heb je dit geprobeerd op een PC die afdoende virus/malware beveiliging heeft? Het zal niet de eerste keer zijn dat nep-ipods of andere chinese/dubieuze mp3 spelers geleverd worden met rare software.

Ten tweede: om welke speler gaat het precies? Heeft deze geen mogelijkheid om de boel compleet te formatteren of Default settings terug te zetten?

Verwijderd

Topicstarter
@Sewer, zou je misschien kunnen uitleggen hoe?

@Thrackan, Ik zit nu even te kijken, maar zie het nergens staan. En de computer die ik gebruik is voor zover ik weet goed beveiligd. Ik zou echt niet weten wat voor een speler het is, waarschijnlijk een goedkoop Chinees ding dat heel erg zijn best doet om echt te lijken.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 15:52
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:01:
@Sewer, zou je misschien kunnen uitleggen hoe?
Start > uitvoeren > chkdsk /r ?

(of start > uitvoeren > cmd > chkdsk /r)

• MiStErMaNiAc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04-2020
start -> uitvoeren -> cmd
chkdsk [schijfletter:] /r

www.retroforum.nl

• sddb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 18:09
Er staat me iets bij over nep Ipods met dit soort problemen door fake geheugen.

Zie bijvoorbeeld:
http://mympx.org/forum/su...snt-read-half-albums.html

Mogelijke oplossing is nieuwe rom die wel correcte geheugen weergeeft.

Verwijderd

Topicstarter
MiStErMaNiAc schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:03:
start -> uitvoeren -> cmd
chkdsk [schijfletter:] /r
SoaDmaggot schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:02:
[...]

Start > uitvoeren > chkdsk /r ?

(of start > uitvoeren > cmd > chkdsk /r)
Dit heb ik geprobeerd, heeft helaas niets uitgehaald. Ik ga zometeen de methode van die link proberen :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:37
Download anders HD Tune eens, en doe dan een Error scan (laatste tabblad geloof ik).

Als je daar rode blokjes ziet weet je dat hij rijp is voor de container

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 22-10-2009 17:44 ]

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-02 08:42
Over de bestanden zelf weet ik niks van, maar ik heb wel dezelfde error gehad als ik sommige bestanden probeerde te verwijderen. Hiervoor heb ik toen ''Unlocker'' gedownload, misschien werkt het ook in dit geval.

Unlocker 1.8.7
Pagina: 1