Fallen Earth spelers?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Topicstarter
Hi all!

spelen hier ook Tweakers de MMORPG Fallen Earth? Ik heb de game uit pure verveling gekocht afgelopen zondag via Steam, had er nog niets over gehoord en verwachte er ook niks van maar tot m'n verrassing blijkt FE echt een juweeltje te zijn in de hopeloze zee van MMO's, heel uitgebreid,...

wereld is te vergelijken met Fall Out, alles is verwoest door a-boms, virus/straling heeft de rest van de populatie bijna gewiped, straling heeft voor mutaties gezorgt (en de daarbijbehorende mutanten), overlevenden overleven door "oude" technologie te gebruiken (paarden, motors, quads, revolvers, rifles, crossbow etc.) clans strijden onderling voor territory, alles is craftable, en overal vind je oude junk die je kunt salvagen om er iets mee te bouwen. Ik krijg er een beetje een western gevoel bij in een setting a la Fall Out 3, erg vernieuwend!

De game is een hybrid tussen sandbox en levelcapped gameplay, wat betekent dat je wel een max level heb maar zelf bepaald waar je je punten in spendeert (dus geen classes waar uit je kiest), je krijgt per level max 10 AP punten (dacht ik) die je vrij in de skills naar keuze kan stoppen. Ook kan je extra AP verdienen dmv questes.

De combat is FPS-style, wat naar mijn mening zeer goed werkt, geen mind-numbing {TAB} + 1 (OF) 2 (OF) 3 rinse/repeat maar snelle FPS combat waar je probeert cover te zoeken terwijl je je vijand neer probeert te schieten.

Wat verder wel leuk om te vermelden is, is dat er maar 1 server is (ala EVE online) en de wereld BIZAR groot is, als voorbeeld, ik moest van stad 1 even naar een andere stad om daar wat af te leveren bij een clanmember, daar deed ik dus 10 minuten over, op m'n paard, onderweg aardig wat keren aangevallen door sandworms, mutanten en looters, en zelf het een en ander kunnen salvagen...

www.fallenearth.com

mijn ingame naam is Suriv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Hmm nooit van gehoord. Ziet er wel heel vet uit! (bookmark voor toekomst)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja wat vaker tijdschriften kopen .
Daar staat een complete revieuw in .

Ook mij lijk het een leuke game maar ik houw weer niet van MMORPG
Dat heeft te maken dat al paar keer mijn account was gehackt . (hoe raden ze de rond om code als wacht woord)
En dan word je zeldzame spullen gejat .
Dus daar ben ik klaar mee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:37:

Dat heeft te maken dat al paar keer mijn account was gehackt . (hoe raden ze de rond om code als wacht woord)
8)7

anyways... :D

idd nog nooit van gehoord maar klinkt leuk. Is er een trial voor toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Topicstarter
Rpol schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:14:
[...]

8)7

anyways... :D

idd nog nooit van gehoord maar klinkt leuk. Is er een trial voor toevallig?
ja ik dacht dat er volgende week een trial uit kwam, check de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:37:

Ik snap dat niet he, in mijn MMORPG carriere van al ruim 10 jaar waar ik bijna alle denkbare MMO's heb gespeeld is mijn account nog geen 1 keer gehacked en toch gebruik ik al 10 jaar hetzelfde wachtwoord en dezelfde gebruikersnaam ;-)

Mijn broertje's account is al meedere malen gehacked, maar die download ook vage auto-click tools en de meeste vage addons/hacks... eigen schuld zeg ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:13:
[...]

Ik snap dat niet he, in mijn MMORPG carriere van al ruim 10 jaar waar ik bijna alle denkbare MMO's heb gespeeld is mijn account nog geen 1 keer gehacked en toch gebruik ik al 10 jaar hetzelfde wachtwoord en dezelfde gebruikersnaam ;-)

Mijn broertje's account is al meedere malen gehacked, maar die download ook vage auto-click tools en de meeste vage addons/hacks... eigen schuld zeg ik dan.
Jip helaas voor mij gebruik ik geen tools of hacks.

Maar goed ik praat dan ook over versie die gratis zijn met mini transacties voor spullen (wat ik zelf niet deed)

Moet je nu elke maand betalen voor fallen earth?
Ik heb hier guildwares liggen en bij hun hoef dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hier kan je een trial key fixen: http://www.tentonhammer.com/giveaways/daysofthedead

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Fallen Earth is nu de dagdeal van Steam.
17 euro is wel een leuk bedragje om hem uit te proberen :)

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

Hoi ik ben druk bezig met de trial van dit spel en ondanks de wat traag aanvoelende combat, de lange reistijden en het ontbreken van uber graphics weet dit spel me eigenlijk best te boeien tot nu toe. 8)

Dus ook ik vroeg me af of er nog andere Tweakers deze game spelen.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

Ben nu ook bezig met de trial. Mocht ik niet een lijst van games klaar hebben staan, zo ik meteen een bestelling plaatsen.

Het heeft een beetje stukken van alle games gepakt en in een gepropt. Dit spel heeft geen makkelijk instap niveau, maar is zeker het spelen/leren waard.

Voor de mensen die dit nog niet geprobeerd hebben, dus het nu met de 10 dagen proef.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Geweldige MMO. Voelt aan als (pre NGE) SWG qua sandbox-gehalte. Crafting is verschrikkelijk uitgebreid, net als de wereld waarin je leeft.

Dit blijf ik nog wel even spelen..
Pagina: 1