Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uitgaande mailserver buitenland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend is nu in China en kent de uitgaande mailserver van de isp van zijn hotel niet.Zijn uitgaand ip adres is: 218.204.243.***. Als ik het op zoek kom op Mobile China dan zou hun uitgaande mailserver de volgende moeten zijn: smtp.jf.chinamobile.com. Maar die werkt spijtig genoeg niet.

Whois info:
IP Address 218.204.243.***
Host 218.204.243.***
Location CN CN, China
City Guangzhou, 30 -
Organization China Mobile Communications Corporation - guangdon
ISP China Mobile Communications Corporation
AS Number AS9808 Guangdong Mobile Communication Co.Ltd.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
webmail gebruiken of een authenticated smtp server ergens scoren

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:42

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:10:
Een vriend is nu in China en kent de uitgaande mailserver van de isp van zijn hotel niet.Zijn uitgaand ip adres is: 218.204.243.***. Als ik het op zoek kom op Mobile China dan zou hun uitgaande mailserver de volgende moeten zijn: smtp.jf.chinamobile.com. Maar die werkt spijtig genoeg niet.

Whois info:
IP Address 218.204.243.***
Host 218.204.243.***
Location CN CN, China
City Guangzhou, 30 -
Organization China Mobile Communications Corporation - guangdon
ISP China Mobile Communications Corporation
AS Number AS9808 Guangdong Mobile Communication Co.Ltd.
Ehm... leuk om te weten? :?

Heb je een vraag? Zo ja, leg die eens voor.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 22-10-2009 15:14 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 19:15

The Wizard

Moderator Mobile
Werkt Gmail niet? Ik gebruik altijd Gmail op mijn laptop, deze ondersteund IMAP, POP en SMTP.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een vraag? Zo ja, leg die eens voor.
Ja iemand een idee wat de uitgaande mailserver van die provider kan zijn?
Werkt Gmail niet? Ik gebruik altijd Gmail op mijn laptop, deze ondersteund IMAP, POP en SMTP.
Dat heeft die op dit moment niet en bij voorkeur gewoon de provider smtp gebruiken.
webmail gebruiken of een authenticated smtp server ergens scoren.
Webmail kan natuurlijk maar bij voorkeur gewoon outlook. Zo een authenticated smtp bestaan er zo gratis ofzo?
Namelijk genoeg betalende gevonden.

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
gratis: maak een gmail account aan en gebruik enkel als uitgaande mailserver de smtp van gmail, zo kan je nog altijd mails sturen onder je eigen naam/domein

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ga dat zo doen. Ik heb wel gemerkt dat er in de header van de mail volgende komt te staan Van: mijnmail@gmail.com namens mijnmail@mijnprovider.com . Waarschijnlijk geen mogelijkheid om dat te wijzigen naar gewoon mijnmail@mijnprovider.com?

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Kan hij niet gewoon vanuit daar met authenticated SMTP verbinden naar zijn ISP mailserver in NL ?

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Belg en volgens mij hebben wij hier geen authenticated mailservers bij onze isp's. Maar ik ga zeker eens zoeken voor een authenticated smtp server. Nogmaals bedankt voor de antwoorden.
Pagina: 1