Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Hier wil ik mij bij aansluiten. De vrijgegeven code is echt alleen de kernel(-aanpassingen). Zowel de sense interface en de widget's als de meegeleverde google-software vallen niet onder de GPL.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Hoewel het niet fout is - het gaat om die delen van de broncode die onder GPL-licentie vallen, stond al in het stuk - heb ik voor de duidelijkheid nog even toegevoegd dat het niet om Sense gaat
Dankjewel voor het aanpassen, maar ik vind dat je nog steeds niet volledig bent. Je toevoegingarnoudwokke schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:12:
Hoewel het niet fout is - het gaat om die delen van de broncode die onder GPL-licentie vallen, stond al in het stuk - heb ik voor de duidelijkheid nog even toegevoegd dat het niet om Sense gaat
raakt kant nog wal: ten eerste is er alleen een kernel source vrijgegeven (geen diffs tegen een upstream versie - die moet je zelf nog maar maken als je de bijbehorende upstream versie hebt weten te achterhalen) en ten tweede is het uitsluitend (en niet vooral) de kernel.Daarbij gaat het vooral om kernelaanpassingen die HTC heeft gedaan.
Met de zin die volgt over de Sense UI laat je daarmee nog altijd in het midden wat HTC nog meer zou hebben gereleased. Immers, het toestel bevat meer dan alleen een kernel en Sense.
En de eerste zin van het artikel, zoals aangegeven in mijn startpost, conflicteert mijns inziens met wat je nu hebt aangepast, omdat het naar mijn idee de suggestie wekt dat het om alle voorgeïnstalleerde software van de telefoon gaat. Toch snap ik jouw argument ook weer dat in de zin die volgt wel weer wordt genoemd (maar niet vermeldt dat het uitsluitend gaat om) dat het gaat om de GPL delen van de software.
Just my ...
Misschien vindt je het mierenneuken, maar oke.
[ Voor 11% gewijzigd door gertvdijk op 22-10-2009 15:38 ]
Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Je hebt gelijk, vooral heb ik uit het de zin gehaald
Ik snap je punt over de eerste zin. Het probleem met een inleiding is dat ik daarin niet alles kwijt wil (want dan is het een heel artikel
, terwijl ik lezers wel wil overhalen om door te lezen. Op moment van schrijven weet ik niet of het op de frontpage ook wordt aangekondigd met plaatje + inleiding. In dat geval wil ik een uitnodigende inleiding schrijven, waardoor mensen het artikel graag gaan lezen.
Ik snap je punt over de eerste zin. Het probleem met een inleiding is dat ik daarin niet alles kwijt wil (want dan is het een heel artikel