Windows 7: Vista voorbij

Pagina: 1
Acties:

• Tommy Angelo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb het gevoel dat een groot deel van de tekst op pagina 7 hetzelfde is als op pagina 8. Ik denk dat hier iets niet helemaal is gegaan zoals het had moeten gaan.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
bij het opdelen in pagina's was wat verkeerd gegaan maar we werden er van meerdere kanten op gewezen. Fixed dus :)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 12:14

Haan

dotnetter

Het valt me ook op dat er steeds gesproken wordt over dat Vista een servicepack heeft, maar we zitten inmiddels op SP2, hoe zit dat?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 16:56

Unagi

Always aware...

Ook zijn de links naar de family packs niet correct, er wordt gelinkt naar OEM 3-packs, heel iets anders dan een family pack.

De enige beschikbare family pack staat @ pricewatch: Microsoft Windows 7 Home Premium Family Pack (UK Retail)

[ Voor 47% gewijzigd door Unagi op 22-10-2009 16:39 ]

Verwijderd

Die family pack prijs is inderdaad verneukeratief.
Het family pack is een 3 x Upgrade pack en tweakers verwijst naar een standaard 3 x OEM pack

Verwijderd

Bumb deze nog even want ik heb geen zin om voor die foute family pack info een nieuwe thread aan te maken

• Olaf
Tekst voor familypack veranderd in 3pack en PW. Grafiekje met PW-links naar NL- en UK-Family Pack en wat uitleg komt er aan.

Service Packs was al aangepast.

Dank! :)

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:11
Bij reviews: Windows 7: Vista voorbij en de daarop volgende pagina's staat in de benchmark grafieken nog steeds SP1 vermeld. Wellicht nog fix? :)

[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 23-10-2009 10:41 ]

• Olaf
Stukje tekst en link naar Family Pack toegevoegd: reviews: Windows 7: Vista voorbij
Microsoft is op hun sites niet al te scheutig met info maar heb via een medewerker te horen gekregen dat alleen de UK-versie uitkomt en mogelijk in een later stadium pas een NL-versie, als het pakket goed verkoopt. Bovendien moeten gebruikers van Nederlandstalige Vista een clean install uitvoeren vanwege de andere taaluitvoering.

Ook rest van SP's aangepast.

[ Voor 34% gewijzigd door Olaf op 23-10-2009 11:33 ]

Pagina: 1