Medetweakers,
gisteren een nieuwe PC gaan installeren in netwerkje (zonder server) met o.a. office 2007.
Dus gewoon werkgroep en gedeelde mappen.
Er stat al nog een andere pc met office 2007, de rest is nog office 2000.
Nu is het zo dat blijkbaar sinds enkele dagen vanop de bestaande office 2007 pc geen word-documenten meer kunnen geopend worden via het netwerk van de office 2000 pc.
Ik heb het getest met de nieuwe pc (ook office 2007) en zelfde fenomeen...
Wat gebeurt er:
als je vanuit verkenner of mijn netwerklocaties dubbel klikt op een word 2000-document opent word 2007 wel maar het bestand komt niet tevoorschijn...
Als je het document versleept naar het bureaublad (lokaal) lukt het wel
Als je vanuit word zoekt naar "word-documenten" toont deze niets! Alleen bij "alle bestanden" staan ze er wel bij maar kan ze ook niet openen.
Nog iemand met dit probleem of heeft er iemand een oplossing?
Heb al zitten zoeken in google maar kom alleen uit op links voor een word 2007 document te openen in een eerder versie...
Thx.
gisteren een nieuwe PC gaan installeren in netwerkje (zonder server) met o.a. office 2007.
Dus gewoon werkgroep en gedeelde mappen.
Er stat al nog een andere pc met office 2007, de rest is nog office 2000.
Nu is het zo dat blijkbaar sinds enkele dagen vanop de bestaande office 2007 pc geen word-documenten meer kunnen geopend worden via het netwerk van de office 2000 pc.
Ik heb het getest met de nieuwe pc (ook office 2007) en zelfde fenomeen...
Wat gebeurt er:
als je vanuit verkenner of mijn netwerklocaties dubbel klikt op een word 2000-document opent word 2007 wel maar het bestand komt niet tevoorschijn...
Als je het document versleept naar het bureaublad (lokaal) lukt het wel
Als je vanuit word zoekt naar "word-documenten" toont deze niets! Alleen bij "alle bestanden" staan ze er wel bij maar kan ze ook niet openen.
Nog iemand met dit probleem of heeft er iemand een oplossing?
Heb al zitten zoeken in google maar kom alleen uit op links voor een word 2007 document te openen in een eerder versie...
Thx.
Simke