Toon posts:

Beste aankopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn je beste aankopen op het gebied van audi, video en hifi in combinatie met computers? Let op: lol factor, prijs/kwaliteit, nut :?

Mijn top drie:
1. Pinnacle PCTV: geweldig, surfen en TV kijken tegelijk
2. Cambridge Soundworks DTT 2500: prima met muziek en spelletjes, geweldig met DVD
3. Vage videokaart van twee tientjes: low cost dual screen..super!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Mijn:
SBLIVE value: nog steeds veel plezier van!
Sony QS receiver STRDB940, perfect geluid
DVD kaartje: lekker veel goedkoper dan stand-alone en geen kwaliteitsverlies eigenlijk

Deze combinatie is natuurlijk helemaal super..... lang leve de pc met audio en video :) !!!!!

Verwijderd

eingelijk best veel

m'n sb live 1024 in combo met de creative fbs 1000 (nog steeds erectionaal geluid :) )
m'n tnt2 Ultra,doet het ook nog goed vind ik
en mijn be6II gewoon ...fijn mobo;)
en m'n seagate 10 gig eingelijk ook wel :) beetje klein maarja...en m'n ctx 17" ook nog altijd plezier van

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Mijn top 5:

1 Asus P2B-S (BX, heerlijk stabiel, nog nooit gecrashed ;)
2 Addtronics 7896A Kast, een heerlijk ruime kast
3 Plextor 12x10x32x USCSI Fikker (lekker snel en geen burnfouten)
4 Plextor 8x2x20x SCSI fikker (was niet kapot te krijgen)
5 IBM 18 GB U2W SCSI schijf 7200 RPM ook lekker snel :p

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Hallo slimmerikken, wat jullie nu bazelen daar zijn al zoveel topics over geweest. Het ging hier VOORNAMELIJK om audio/video spullen in combinatie met PC's, dus niet over je moederborden en je writers gaan lullen natuurlijk |:( |:( |:(

Verwijderd

Terratec kaartje die net overleden is.. :-(

Verwijderd

Allereerst toen ik van een stel kleine k*t desktopspeakertjes naar mijn Labtec APX 4620 ging. :) Toen ik daarna mijn oude ISA soundkaartje ook nog eens had vervangen voor een SB Live! 1024, ging er nog een wereld voor me open!

Verwijderd

Sony 930 receiver
Sony dvd 336
B&W speakers ( tweedehands maar ideaal voor surround) :)

Krat bier gisteren...

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

De beste aankoop die ik heb gedaan is mijn Pioneer A-504R versterker. Die heb ik nu al zo'n vier jaar en is eigenlijk het enige van mijn HiFi dat ik niet heb vervangen.
En van mijn B&W DM604s heb ik het meest plezier gehad.

Jag

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
ik heb een jaartje terug een versterker gekregen pioneer A-333, leuk versterkertje.

maar weet hier iemand waar ik wat meer info kan vinden over deze versterker ?

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Laatste aankoop nog... Van den Hul Clearwater (luidspreker kabel), 9 m voor fl 65,-, om mijn B&W DM220 (ook een geweldige recente aanschaf) wat beter door mijn Denon PMA735 (heb ik ook al geen spijt van :))te laten aansturen. Ik wist niet dat kabels zoveel uitmaakten. Nu nog wat interlinks....

Verwijderd

1. Terratec DMX X-Fire 1024
2. Labtec Arena 515 (4-sattelite + subwoofer)
3. S325 4 MB el cheapo videokaart voor dual-screen

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Mijn Terratec XFire 1024 in combinatie met mijn B&O Beocenter 1800 met 2 B&O Beovox S30 boxen.

20*350ZO45°

Pagina: 1