[2008 R2] Homedir weg, nergens terug te vinden

Pagina: 1
Acties:

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Gistermiddag heb ik mijn 2003-fileserver omgezet naar 2008R2. Het betreft een virtuele fileserver op een ESXi-4 platform.

Na het herkoppelen van de virtuele HDDS (vmdk's) kon ik vanuit 2008 keurig bij alle mapjes en bestanden op de schijven.
Nadat alles was overgezet ben ik verder gegaan met het verder inrichten van de server.

Vandaag ben ik aan de slag geweest met Folder Redirection policies in 2008 op de DomainController. Nadat ik de settings voor de Documents, Pictures, Music en Videos-folders had ingesteld logde ik op de DC uit/in om de policy te proberen.
Hierop verdween mijn hele homedirectory met alle data (met een totale omvang van 40GB) op de fileserver. Geen homedrive meer, enkel de melding dat het pad naar de homedir niet meer bestond,

Nu kan ik 'm nergens meer terugvinden. Met GetDataBack heb ik geprobeerd om te zoeken naar deleted files maar tot dusver heb ik niks kunnen vinden. Het lijkt wel alsof de data in een zwart gat is verdwenen...

Is er iemand die dit toevallig ook heeft meegemaakt en wellicht een gouden tip heeft?
Ik heb als het goed is nog ergens een backup liggen, maar die is niet heel recent meer...

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 11:54
Heb je de volume shadow copy service aan staan?
Zo ja, dan kun je misschienb een previous version terugzetten van de folder.